• تاریخ انتشار : 1401/09/01 - 11:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه : شنیدن صدای همکاران از نزدیک، برای درک مسائل و حل مشکلات اثرات مثبت تری دارد

نشست صمیمانه مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی، معاونین و کارشناسان این حوزه با کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی در راستای تسهیل و تسریع مشکلات ورفع ابهامات فرایند های اداری کارکنان دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ در سالن شورای یک برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای این جلسه که با حضور مهندس علیرضا عرب یار محمدی مدیرتوسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه و تیم همراه، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی و شهرزاد غیاثوندیان رئیس و معاون اداری و مالی دانشکده و جمعی از اساتید و کارکنان در سالن شورای یک برگزار شد، دکتر نیکبخت نصرآبادی ضمن خیر مقدم به حاضرین و حضور مدیر و تیم همراه حوزه توسعه سازمانی و منابع انسانی دانشگاه در اولین دیدار و بازدید میدانی از دانشکده ها و مراکز دانشگاهی ، ابراز امیدواری کرد که نوع نگاه مدیریت جدید توسعه سازمان و منابع انسانی، در این حوزه می تواند در دستیابی و حل مسائل و مشکلات و ایجاد انگیزه مضاعف کارکنان تاثیرگزار باشد.
دکترنیکبخت نصرآبادی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این نشست ها بیان کرد که در راستای افزایش آگاهی کارکنان از فرایندهای اداری، این جلسات می تواند در رفع ابهامات و شبهات ،ارتقاء انگیزه و شکوفایی توانمندی های آنان در مسیر تعالی سازمان کمک کننده باشد، اگر برای کارکنان قوانین و فرایندهای اداری شفاف سازی شود و سیاست دانشگاه که رفع موانع و تسهیل و تسریع فرآیندها می باشد به روشنی آشکار شود برای مجموعه کارساز خواهد بود.
رئیس دانشکده ضمن اشاره به اهمیت انگیزه و توان کاری افراد در ارتقاء اهداف سازمانی بیان کرد: یک حقیقتی که مسئولان باید به آن اعتقاد داشته باشند و در راستای آن اهتمام بورزند این است که اگر با نگاه تیزبینانه فعالیت ها و توانمندی های کارکنان رصد و برای آنان اطمینان حاصل شودکه زحمات آنان نادیده گرفته نمی شود، انگیزه در بین کارکنان پررنگتر می شود و سازمان به سمت رکود و توقف در مسیر اهداف خود قرار نمی گیرد، برای دستیابی به این عامل حیاتی و راهبردی در پیشبرد سازمان باید آسیب شناسی درستی انجام شود تا با رفع موانع بتوان انگیزه کارکنان را ارتقا داد و سازمان نیز  در مسیر پیشرفت و حرکت رو به جلو قرار گیرد.
مهندس عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دانشکده تاکید کرد: دیدار و گفتگوی حضوری با مسئولان و کارکنان و شنیدن مسائل، مشکلات، ابهامات و شبهات آنها از نزدیک می تواند اثرات مثبت و متفاوتی را در راستای تسهیل و تسریع موانع و ارایه راه کارهایی در راستای رفع آنها فراهم کند که این خود می تواند در پیشبرد اهداف یک سازمان تاثیرگزار باشد.
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه  اذعان داشت: این حوزه درکنار همکاران دانشگاهی است و با هدف حل مسائل و مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد و تا جایی که اختیارات سازمان اجازه دهد برای رفع موانع اهتمام می ورزد. .
وی ضمن اشاره به چارت سازمانی، قوانین و دستورالعمل های اجرایی بیان کرد: برای رفع برخی از مشکلات باید بازنگری کلی در چارت سازمانی دانشگاه انجام گیرد تا بتوان نتایج اثر بخشی را از آن کسب کرد  و نیاز کارکنان نیز مرتفع شود، وی در ادامه به برخی از قوانین و فرآیندهای اداری اشاره کرد و شبهات ایجاد شده در بین کارکنان در این حوزه ،را شفاف سازی کرد.
در ادامه هر یک از همکاران در دانشکده مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند و معاونین و کارشناسان این حوزه به ابهامات حاضرین پاسخ دادند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 249796
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *