• تاریخ انتشار : 1399/12/13 - 09:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیأت رئیسه دانشکده برگزار شد

جلسه هیأت رئیسه دانشکده روز سه شنبه 12 اسفند ماه 99 با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مروری بر موفقیتهای دانشکده در سال 1399 و یادآوری برنامه های پیش رو ارایه و مقرر شد موفقیت های دانشکده در ادوار مختلف بصورت مجازی و یا مکتوب ثبت تاریخی شود.در این جلسه همچنین از اجرای برنامه انفورماتیک پرستاری و زحمات دکتر آسیه درویش و همکاران وی تشکر و قدردانی شد و مشارکت اساتید و فراگیران از کشورهای مختلف خصوصا کشورهای توسعه یافته به عنوان ویژگیهای قابل تقدیر این دوره عنوان شد. 
در ادامه با ارایه گزارش دکتر مهرناز گرانمایه، معاون پژوهشی دانشکده مقرر شد که نمایشگاه کتب خریداری شده بصورت مجازی و حضوری تا قبل از پایان سال جاری برگزار شود.
مسائل مربوط به حضور و غیاب کارکنان، اعلام نیاز نیرو از واحد های مختلف و درخواست های جابجایی کارکنان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ و مقرر شد  طرحی جامع برای  حضور فیزیکی و شرایط دورکاری پرسنل طراحی و بعد از تصویب از ابتدای سال آتی عملیاتی شود.  

همچنین پلن پرداخت کارانه و اضافه کار و سیاستگذاری های لازم در این خصوص طراحی و با برگزاری جلسه توجیهی مجازی برای کارکنان موارد اطلاع رسانی شود.
در این جلسه در خصوص گرنت تخصیص داده شده بین الملل به دانشکده جهت تهیه تجهیزات مورد نیاز مرکز مهارتهای بالینی بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
همچنین مقرر شود مکانیسم پایش عملکرد آموزشی اساتید و دانشجویان بین الملل از ترم جاری برقرار شود و نسبت به مواردی که اساتید در تدریس دروس به علت عدم مهارت زبان انگلیسی منجر به عدم یادگیری دانشجویان شده تصمیم گیری فوری به عمل آید.
دکتر خاطره سیلانی، معاون بین الملل دانشکده نیز در ادامه گزارشی از روند پیشرفت برگزاری مدرسه آنلاین بهاره ارائه کرد و حمایت از اولین برنامه یوسرن دانشکده را خواستار شد.
در ادامه مواردی در خصوص پوشش دانشجویان و و بدهی دانشجویان بین الملل و... نیز مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 255618
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی