• تاریخ انتشار : 1398/08/29 - 09:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار شد/ جشن هفته کتاب به همراه شاهنامه خوانی

جشن هفته کتاب به همراه شاهنامه خوانی روز سه شنبه 28 آبان ماه با حضور اعضای هیات رئیسه و تعدادی از دانشجویان در کتابخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در جشن هفته کتاب که روز سه شنبه 28 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتاب داری و بزرگداشت روز کتابدار برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، روز کتاب دار را به همکارانش در کتابخانه دانشکده تبریک گفت و از ابتکار محبوبه روضه رئیس کتابخانه برای برگزاری دورهمی خودمانی به مناسبت روز کتابدار تشکر کرد.
وی با تاکید بر اهمیت کتابخوانی در میان دانشجویان، برگزاری حلقه های کتابخوانی را یکی دیگر از کارهای خوب و ماندگار کتابخانه با همکاری دانشجویان در سال گذشته دانست و خواستار تداوم جلسات اینچنینی و آشنایی دانشجویان با ادبیات کهن و افتخارات ادبی گذشته کشور شد.
دکتر فاطمه واثق رحیم پرور، معاون پژوهشی دانشکده نیز ضمن تبریک هفته کتابدار و تشکر از کارکنان کتابخانه از محبوبه روضه رئیس کتابخانه قدردانی کرد و رضایت کارکنان و مراجعین را مرهون مدیریت وی دانست.
وی با اشاره به بازگشت جوامع غربی به کتابخوانی با وجود گسترش فضای مجازی گفت: علی رغم گسترش روابط مجازی باز هم کتاب در دنیا ارزش خودش را دارد و خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا به طرف استفاده از کتاب های چاپ شده برگشته اند.
مجبوبه روضه، رئیس کتابخانه نیز تبریک 24 آبان ماه روز کتابدار و تقارن این روز با ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) را به فال نیک گرفت و از حمایت هیات رئیسه در برگزاری مراسم روز کتابدار قدردانی کرد.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از افزایش حضور دانشجویان در کتابخانه، این استقبال را حاصل برخورد خوب و هدایت درست دانشجویان از سوی همکاران کتابخانه دانست و از همکارانش در کتابخانه تشکر کرد.
در ادامه این مراسم محبوبه محمدی، کارشناس ارشد ادبیات فارسی درمورد زندگی نامه فردوسی، ویژگی شعرهای حماسی و نحوه خوانش شاهنامه توضیح داد و در ادامه به شاهنامه خوانی پرداخت.
درپایان مراسم از کارکنان کتابخانه تقدیر و به قید قرعه به محمد صالح پورعمران، حمید رضا جنیدی مقدم و سروش جلال وندی از میان دانشجویان و مهدیه مختاری فر از میان کارکنان شرکت کننده در این مراسم جایزه اهدا شد.

 
  • گروه خبری : کتابخانه
  • کد خبر : 257300
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی