• تاریخ انتشار : 1401/10/14 - 10:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 12
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی

یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزشی دانشکده سه شنبه 13 دی ماه 1401 با حضور اعضا در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، درابتدای این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و زنده نگه داشتن رشادت های شهید سردار سلیمانی، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران، از زحمات بی شائبه و چندین ساله دکتر شهسواری در سمت معاونت آموزشی دانشکده تشکر و برای دکتر پاشایی پور و تیم جدید این معاونت آرزوی موفقیت کرد.
دکتر نیکبخت ضمن اشاره به تلاش‌های موثر دکتر شهسواری در ارتقاء فرایندهای آموزشی در طول ۵ سال معاونت آموزشی، وی را فردی خلاق، آگاه و آشنا به مسائل آموزش برشمرد وهمچنین ایشان را از سرمایه‌های دانشکده دانست. وی بیان کرد: دکتر شهسواری آنچه در توان داشت برای اعتلای آموزشی دانشکده به کار برد و امیدواریم که دانشکده همچنان از تجارب و اندیشه های ایشان بهره مند شود.
سپس رئیس دانشکده در خصوص افتتاح دانشکده پرستاری دانشگاه سبطین، نهایی شدن طرح استقرار هیئت علمی بالین در مصوبه اخیر هیئت رئیسه دانشگاه و افتتاح مرکز جدید آزمون الکترونیک دانشکده اطلاع رسانی کرد.
سپس دکتر راضیه معصومی، مدیر دفتر پایش و ارزشیابی، درخصوص ارزشیابی مسئولین دروس و لاین های بالین  و حفظ محرمانگی مدارک ارزشیابی توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه دکتر شهزاد پاشایی پور معاون آموزشی جدید دانشکده بر ارسال سریع برنامه های تئوری و کارآموزی نیمسال دوم 1401-1402 از سوی مدیران گروه تاکید کرد.
در این جلسه در خصوص برطرف شدن هم پوشانی کلاس ها، مصوب شد پس از چک اولیه مدیران گروه های آموزشی، دفتر برنامه ریزی چک نهایی را انجام دهد و پس از تائید در سایت دانشکده بارگذاری شود و همچنین یادآوری شد که مهلت تحویل سوالات تا 10 دی ماه بوده و موارد ارسال نشده سریعا پیگیری شود. همچنین مقرر شد از ترم آینده، صرفا مسئولان دروس سوالات را برای واحد آزمون ها ارسال کنند و فرم سوالات آزمون که مشخصات درس در آن درج شده و به تایید مسئول درس و مدیر گروه رسیده، نیز ضمیمه سوالات باشد.
در ادامه ضمن تاکید بر بررسی مفاد اعتبار بخشی توسط مدیران این حوزه، مقرر شد تاریخ درخواست سنوات تحصیلی  تا 1401/11/20 باشد. همچنین نحوه برگزاری و مواد امتحانی آزمون آسکی نیز مورد بحث قرار گرفت و پیشنهادات لازم در مورد مصوبات جلسه مطرح و اطلاع رسانی شد.
در این مراسم با اهدای لوح یادبود از زحمات ارزشمند دکتر شهسواری در طی دوران تصدی معاونت آموزشی دانشکده تقدیر شد.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 249505
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *