• تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 12:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مسابقه ی Mini talk در دانشکده پرستاری و مامایی

درمسابقه ی Mini talk که به مناسبت هفته ی پژوهش و فناوری سال1401 در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد شرکت کنندگان آثار خود را ارائه دادند.

گالری تصاویر
 به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی با همکاری معاونت پژوهشی و مرکز علمی پژوهش های دانشجویی دانشکده پرستاری و ماماییمسابقه ی Mini talk  روز یکشنبه  20 آذر در سالن شورای یک برگزار شد. پیرو فراخوان این مسابقه که در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران و برای کلیه دانشجویان در همه مقاطع اعلام شده بود دانشجویان می توانستند آثار خود اعم از ایده طرح پژوهشی، مقاله چاپ شده حاصل از طرح تحقیقاتی ، پروپوزال پژوهشی و پایان نامه خود را به صورت سخنرانی کوتاه در مدت 5 دقیقه ارائه کنند.
آثار ارائه شده با حضور دکتر آرزو راستی سرپرست مرکز علمی پژوهش های دانشجویی و معاون مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران شعبه ی دانشکده پرستاری و مامایی ، دکتر شهزاد پاشایی پور مدیر گروه بهداشت جامعه و دکتر فاطمه بهرام نژاد عضو شورای مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده و عضو هیات علمی گروه مدیریت و مراقبتهای ویژه طبق چک لیست داوری شد. در پایان نکات مهم و کاربردی در خصوص نحوه ی ارائه ی صحیح در مسابقات پژوهشی و فناورانه توسط هیات داوری به شرکت کنندگان ارائه شد.
که ضمن تبریک به برگزیدگان اهدای جوایز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته ی پژوهش و فناوری 22 آذر ماه 1401 در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار می شودد انجام خواهد گرفت برای شرکت کنندگان گواهی صادر خواهد شد.

اسامی برگزیدگان نهایی این مسابقه به شرح زیر است:
1- مریم سادات حسینی مقدم؛ دانشجوی کارشناسی پرستاری 
2- سوسن اکرمی؛ دانشجوی دکترای تخصصی باکتری شناسی پزشکی
3 – هستی تاشک؛ دانشجوی پزشکی عمومی

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 249539
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *