• تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 12:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

برگزاری رویداد CARE Talk همزمان با آیین بزرگداشت یک سالگی دفتر یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی

همزمان با آیین بزرگداشت یک سالگی دفتر یوسرن با حضور استاد نیما رضایی موسس شبکه جهانی یوسرن رویداد CARE Talk ، پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 در سالن استاد مداح دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی ، همزمان با جشن یک سالگی دفتر یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی، رویداد CARE Talk با حضور استاد نیما رضایی موسس شبکه جهانی یوسرن؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر خاطره سیلانی معاون بین الملل دانشکده، دکتر آرپی مانوکیان دبیرعلمی دفتر یوسرن دانشکده و جمعی از اساتید و دانشجویان پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 در سالن استاد مداح دانشکده برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر آرپی مانوکیان دبیرعلمی دفتر یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی، ضمن خوشامدگویی و تبریک روز پرستار و روز دانشجو، بیان کرد: تقارن این ایام مبارک را با جشن یک سالگی دفتر یوسرن به فال نیک می گیریم و از خداوند متعال می خواهیم در مسیر مراقبت از همنوع و دانش جویی و حقیقت جویی توفیق یابیم.
دکتر مانوکیان با اشاره به اینکه محور اصلی فعالیت دفتر یوسرن دانشکده، دانشجویان و هدف اصلی توانمندسازی آنهاست گفت: از تلاش های خالصانه تیم اجرایی دفتر یوسرن دانشکده و حمایت مینیاتورتاک یوسرن تشکر می کنیم.
دکتر نیما رضایی موسس شبکه جهانی یوسرن، نیز روز پرستار روز دانشجو و هفته پژوهش را به پرستاران فداکار و دانشجویان دوستدار علم  و پژوهشگران پرتلاش تبریک گفت.
موسس شبکه جهانی یوسرن بیان کرد: زحمات و از  خودگذشتگی پرستاران در جای‌جای این مرز و بوم  مثال زدنی است، شاید نتوان آنطور که در شأن مقام پرستار است قدردان زحمات آنان بود، اما پرستاران باید به مسایل پیرامونی خود نگاه و تحلیل دیگری داشته باشند، ارتباطات و تعاملات بین پرستار و کادر درمان باید با برخوردی مهربانانه همراه باشد و نباید اجازه دهند شکافی در بین تعاملات آنان با بیماران ایجاد شود، فلذا نگاه رقابتی باید در بین آنان هر روز کم رنگ و کم رنگ تر شود.
دکتر رضایی تاکید کرد: یوسرن متعلق به همه دانشجویان است و با حضور دانشجوست که معنا پیدا می کند و هر دستاوردی که در یوسرن حاصل میگردد نتیجه دسترنج دانشجویان پرتلاش است، اصولا باید فاصله بین استاد و دانشجو به حداقل برسد تا بتوان در مدارج علمی و پژوهشی گام های بیشتری برداشت و یوسرن در این مسیر پیش میرود.
دکتر رضایی با اشاره به هفته پژوهش گفت: در تحقیق و پژوهش هم نباید هدف متعالی پژوهش را فراموش کرد و اهداف مادی را جایگزین اهداف متعالی آن نمود، هدف یک تحقیق، پاسخ به یک سوال و یا حل یک مشکل است و لذا در تحقیقات باید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را در راس امور پژوهشی خود قرار داد، و زمانی که نیت و عمل پسندیده و در شأن پژوهش و پژوهشگری باشد نتیجه درست نیز حاصل می گردد.
در ادامه مراسم،  رقابت دانشجویان در سخنرانی های کوتاه 6 دقیقه ای در دو بخش انگلیسی و فارسی برگزار شد و نتایج توسط کمیته علمی رویداد مورد داوری قرار گرفت. برنده بخش حضوری انگلیسی، کیمیا تسلیمی دانشجوی کارشناسی دوره سوم پردیس بین الملل دانشکده و برنده بخش حضوری فارسی، علی بحرینی دانشجوی کارشناسی دوره سوم پردیس بین الملل دانشکده بودند.
همچنین، این رویداد علاوه بر بخش حضوری از بخش مجازی نیز تشکیل شده بود که برنده بخش مجازی فارسی، زهرا لطف الهی دانشجوی کارشناس ارشد دوره 32 داخلی-جراحی دانشکده بودند.
در بخش پایانی رویداد، سه سخنران خارجی از کشور آمریکا، هلند و کانادا به صورت مجازی به ایراد سخنرانی پرداختند.
همچنین در این مراسم تیم دانشجویی دفتر یوسرن دانشکده در قسمت هنری و برگزاری رویداد مشارکت داشتند.

 

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 253334
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی