• تاریخ انتشار : 1400/10/21 - 10:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای پژوهشی دانشکده با حضور مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه

جلسه شورای پژوهشی دانشکده با حضور مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه، سه شنبه 21 دی ماه 1400 در سالن شورای یک برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه شورای پژوهشی دانشکده سه شنبه 21 دی ماه 1400 با حضور دکتر یزدی زاده مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه و اعضای شورای پژوهشی دانشکده در سالن شورای یک برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر مهرنازگرانمایه معاون پژوهشی، ضمن اطلاع رسانی موضوعات مطروحه در شورای پژوهشی دانشگاه به اعضای شورا،  در خصوص اهمیت ارسال درخواست تمدید طرح توسط مجری در مورد طرح هایی که در مهلت اعلام شده قبلی به اتمام نرسیده اند، توضیحاتی را ارائه داد، همچنین به الزام بررسی طرح های پژوهشی بدون درخواست هزینه در شورای محیطی پژوهشی دانشگاه نیز اشاره کرد.
معاون پژوهشی درباره محصولات پژوهشی حاصل از طرح ها در شورای پژوهشی دانشکده، بررسی آیتم های موجود در صفحه ترجمان دانش در پژوهشیاردرطرح پروپوزال هنگام ثبت گزارش نهایی نیز توضیحاتی را ارائه داد.
در ادامه دکتر یزدی زاده مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه، ضمن قدردانی ازاساتید دانشکده در خصوص اهمیت و پیگیری درباره موضوع اثربخشی پژوهشی، نحوه ارزیابی اثر پژوهش در طرح های پژوهشی ارسالی به شورا را شرح داد و درباره نحوه ارزیابی طرح ها آموزش لازم را ارائه داد.
در پایان جلسه پیشنهاد شد دفتر ترجمان دانش با کارشناسان تمام وقت، به این موضوع اختصاص داده شود.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 253129
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی