• تاریخ انتشار : 1400/06/31 - 10:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید محیطی دکترعلیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه، به همراه دکتر سعید تاملی معاون فنی و دکتر اسمعیل محمدنژاد نماینده رییس دانشگاه در پیگیری واکسیناسیون کرونا، در راستای ارزیابی روند طرح ملی واکسیناسیون عمومی چهارشنبه 31 شهریورماه 1400از مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری مامایی، در این بازدید که دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رییس دانشکده و معاونین نیز حضور داشتند،  دکتر اولیائی منش ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مرکز، ابتکارعمل دانشگاه در تکریم خانواده کادر درمان در اختصاص دادن یک مرکز ویژه برای واکسیناسیون خانواده کادر درمان را ستودنی دانست وهمچنین وی از تلاش و زحمات بی وقفه تیم واکسیناسیون نیز قدردانی کرد.
در ادامه گزارشی از تعداد روزانه واکسن های تزریق شده و ساعات و روز فعالیت مرکز، اجرای شیوه نامه های بهداشتی و نگهداری صحیح واکسن ها و رعایت زنجیره سرد و موارد فنی این فرآیند ارائه شد.
در پایان دکتر اولیائی منش بیان کرد: دانشکده پرستاری و مامایی در این عرصه خوش درخشید و در این پاندمی کرونا اساتید و دانشجویان به خوبی در صحنه حاضر شدند .

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 253947
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی