متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 09:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارزیابی تیم صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی

ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه روز یکشنبه 23 بهمن ماه 1401 از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی شایگان، فولادی و حسنوند از کارشناسان حوزه صیانت از حقوق شهروندی  و تکریم ارباب رجوع دانشگاه یکشنبه 23 بهمن ماه 1401 با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی در جریان فعالیت های انجام شده در حیطه شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در سال 1401 قرارگرفتند.
در ابتدای جلسه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به حاضرین از پیگیری هر ساله ارزیابی تیم کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارائه بازخوردها و پیشنهادات موثر به دانشکده قدردانی کرد.
وی اذعان داشت در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل امور ارباب رجوع ، حصول رضایتمندی مراجعین هدف نهایی است که دانشکده با تلاش های مستمر و پیگیری های مجدانه اقدامات موثری را در این زمینه اجرایی کرده است که یکی ازمنحصرترین این اقدامات مشاوره تلفنی رایگان صدای ماما و پرستار است که از آغاز دوران کرونا فعالیت این سامانه مشاوره ای کلید خورده و تا کنون مورد استقبال کثیری از اقشار جامعه قرار گرفته است وی همچنین به اهم اقدامات آموزشی، رفاهی، عمرانی،اداری ومالی دانشکده در راستای محقق شدن تکریم دانشجویان، اساتید وکارکنان اشاره کرد.
شایگان کارشناس حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه ابتدا از تلاش ها و زحمات دانشکده در اجرایی کردن تکریم ارباب رجوع تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که دانشکده امسال نیز بتواند امتیازات مورد انتظار شاخص های صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه را کسب کند و همچون سال های گذشته در صدر این ارزیابی در سطح دانشگاه قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: هر سال تیم بازرسی با شاخصه ها و برنامه های خود وضعیت دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب رجوع را در سطح دانشکده ها و بیمارستان ها، مراکز تحقیقات و... دانشگاه را مورد بررسی قرار می دهد که خوشبختانه دانشکده پرستاری و مامایی در شرایط مطلوبی به سر می برد.
وی در ادامه اهداف شاخص در حوزه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، اقدامات و عملکرد مورد انتظار دانشگاه را  با اولویت تکریم ارباب رجوع را بیان کرد.
در ادامه فاطمه غنودی مسئول کمیته صیانت از حقوق شهروندی، سمیه عطایی مسئول روابط عمومی و مجید حاتمی مسئول امور عمومی دانشکده به سوالات ارزیابان در راستای اجرایی سازی شاخص های صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشکده بر طبق شاخص‌های کمیته پاسخ دادند.
در پایان ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از ساختمان های پرستاری، واحدهای اداری و مالی، کتابخانه، آزمایشگاه، بوفه، سلف سرویس، مرکز مهارت های بالینی و امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 249025
سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه