• تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 11:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بر تولید محتوای بهینه در بستر های دانشگاهی

برگزاری یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اعضای شورا سه شنبه 23 آبان ماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکتر شهزاد پاشایی پور، معاون آموزشی داننشکده ضمن خوش آمدگویی از زحمات دکتر اکرم السادات سادات حسینی در زمان تصدی سرپرستی گروه روانپرستاری و مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی قدردانی و انتصاب دکتر محمدرضا کریمی راد و دکتر زهرا امرالله مجدآبادی را به سمت ها ی فوق تبریک گفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بحث اعتباربخشی و حضور ارزیابان در دانشکده خواستار آن شد که همکاری و مساعدت لازم در این زمینه صورت گیرد  و به توجه مدیران گروه های آموزشی به سنجه های مورد ارزیابی گروه ها و حضور آنها در روزهای اعتباربخشی تاکید کرد.

در این جلسه شیوه نامه اجرایی برگزاری آزمون های آسکی بازنگری شده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مقرر شد اعضای شورا نظرات تکمیلی خود را برای نهایی کردن آن ارسال کرده و این شیوه نامه پس از نهایی شدن در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 اجرایی شود.

 همچنین در خصوص کارورزی های شیفتی موظف دانشجویان عرصه که کار دانشجویی انجام می دهند و یا بهیار هستند بحث و تبادل نظر شد و همچنین دیگر موارد آموزشی اعم از مهمانی دانشجویان و ... از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در بخش دیگر این جلسه سمیه عطایی مسئول روابط عمومی دانشکده ضمن اشاره به اهمیت وب برندینگ و یکپارچه سازی سایت های دانشگاه و واحدهای زیربط، گزارشی از عملکرد رابطین گروه ها در خصوص تولید محتوا ی وب سایت دانشکده ارایه داد.

وی در خصوص همکاری های دوجانبه گروه های آموزشی با واحد روابط عمومی در راستای تولید محتوای بهینه در بستر های دانشگاهی تاکید کرد و گفت: برای شناساندن ظرفیت ها، رخدادها و دستاوردهای دانشکده و همچنین  بالا بردن سطح فرهنگ  سواد و سلامت جامعه نیاز است که مدیران گروه های آموزشی به رابطین گروه ها برای یک برنامه ریزی مستمر و منظم در عملیاتی شدن این امر مهم تاکیدکنند تا با همکاری گروه ها بتوانیم در مسیر برندینگ، به قله های پیشرفت و برند شدن صعود کنیم .

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت آموزشی
  • کد خبر : 251356
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی