4 مورد یافت شد

بحث و بررسی پیرامون عملکرد برنامه عملیاتی ۲ ساله دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه هیئت رئیسه

https://fnm.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-حوزه-ریاست/بحث-و-بررسی-پیرامون-عملکرد-برنامه-عملیاتی-۲-ساله-دانشکده-پرستاری-و-مامایی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-در-جلسه-هیئت-رئیسه

دکتر مهرناز گرانمایه معاون پژوهشی دانشکده، ضمن بیان نکاتی در خصوص مصوبات طرح شدن پایان نامه‌ها در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، تصریح کرد: فرایند و ملزومات این امر با مشارکت معاونت آموزشی مورد بازنگری قرار گرفت و مقرر شد قابل طرح شدن پایان...

برگزاری دهمین جلسه شورای پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402

https://fnm.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-معاونت-پژوهشی-/برگزاری-دهمین-جلسه-شورای-پژوهشی-دانشکده-پرستاری-و-مامایی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-در-سال-1402

دکتر مهرناز گرانمایه معاون پژوهشی دانشکده در خصوص موارد مطرح شده در شورای سیاستگزاری دانشگاه اطلاع رسانی کرد. در این جلسه 5 طرح پژوهشی شامل 4 طرح پایان نامه ای و 1 طرح مستقل مورد بررسی و تصویب قرار گرفت . گروه خبری : معاونت پژوهشی کد خبر : 256029...

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران: ایستایی در دانش معنا ندارد و سکون در علم با زوال و نابودی همراه است

https://fnm.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-معاونت-پژوهشی-/رئیس-دانشکده-پرستاری-و-مامایی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران:-ایستایی-در-دانش-معنا-ندارد-و-سکون-در-علم-با-زوال-و-نابودی-همراه-است

دکتر مهرناز گرانمایه معاون پژوهشی دانشکده بیان کرد: پژوهش و آموزش دو جزجدایی ناپذیر هستند که در سایه آموزش مؤثر و پژوهش اثربخش می توان بر روی حل مشکلات جامعه تمرکز و در رفع نیازها و مسائل حوزه سلامت مردم تلاش کرد.وی در ادامه اهم اقدامات انجام شده در...

دکتر غیاثوندیان در آیین استقبال از دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی تهران: تقوا یکی از دستاوردهای رفتار و اخلاق حرفه ای است

https://fnm.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-معاونت-آموزشی/دکتر-غیاثوندیان-در-آیین-استقبال-از-دانشجویان-نوورود-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران:-تقوا-یکی-از-دستاوردهای-رفتار-و-اخلاق-حرفه-ای-است

دکتر مهرناز گرانمایه معاون پژوهشی ضمن اشاره به اهمیت پژوهش در مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: پژوهش و آموزش دو جز جدایی ناپذیرند، پژوهش ورود به دنیای خلق دانش است و آموزش انتشار دانش. با تلفیق این دو رکن می توان به رویدادها و دستاوردهای مطلوب دست یافت و با حرکت...