بیان کنید، ما مسئولانه پیگیری میکنیم
دفتر انتقادات، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات دانشکده آماده شنیدن صدای شماست
به اطلاع اساتید، کارکنان و د انشجویان میرساند:
واحد رسیدگی به شکایات دانشکده با هدف ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و اداری و در راستای حفظ حقوق مخاطبان و شنیده شدن صدای شما، فعالیت خود را با رویکردی شفاف، پاسخگو و مبتنی بر اصول اخلاق حرفهای بیش از پیش ادامه میدهد.
این واحد ضمن تأکید بر حفظ محرمانگی اطلاعات و احترام به حقوق فردی، آماده دریافت، بررسی و پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادهای سازنده از سوی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و سایر کارکنان میباشد.
مسئول جدید واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات ، سمیه عطایی( مسئول روابط عمومی دانشکده) با تعهد، تخصص و رویکردی تعاملی، آماده پاسخگویی و رسیدگی مؤثر به مسائل مطروحه میباشند.
از همراهی و اعتماد شما سپاسگزاریم و امیدواریم با مشارکت جمعی، گامی مؤثر در جهت بهبود مستمر عملکرد دانشکده برداریم.
راه های ارتباطی با واحد انتقادات ، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات دانشکده:
مراجعه حضوری:
اتاق واحد رسیدگی به شکایات / شماره تماس 106 - 61054107
پست الکترونیکی رسمی:
fnm@tums.ac.ir
ثبت شکایات در لینک انتقادات و پیشنهادات وب سایت دانشکده:
ارسال نظر