• تاریخ انتشار : 1402/07/18 - 09:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفتمین کنگره بین المللی سالیانه پوست رازی و سومین کنگره پرستاری پوست برگزار شد

هفتمین کنگره بین المللی سالیانه پوست رازی و سومین کنگره پرستاری پوست با همکاری فعال گروه پرستاری داخلی جراحی و علوم پایه دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت 7:30 تا 18 در سالن المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، کنگره پرستاری پوست، با تمرکز بر چالش ها و فرصت های نظام سلامت در حوزه مراقبت های پوستی، مدیریت زخم های مزمن و مراقبت های پرستاری در پروسیجرهای تهاجمی و غیر تهاجمی زیبایی پوست برگزار شد. این کنگره با همکاری اساتید و دانشجویان دکترای گروه داخلی و جراحی دانشکده ، که دبیر علمی برنامه به عهده دکتر ذاکری مقدم دانشیار گروه داخلی جراحی بود، برگزار شد .

 در ابتدای کنگره دکتر حمیدرضا نمازی دکترای فلسفه و اخلاق پزشکی و عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص فلسفه زیبایی و مراقبت در طب سخنرانی کرد .

سپس دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی آبادی استاد تمام گروه داخلی جراحی در خصوص الویت های تحقیقاتی در حوزه بیماری های پوستی و مدیریت زخم مطالبی را بیان کردند. همچنین هادی جعفری منش و علیرضا آرمان دانشجویان دکترا پرستاری، در خصوص مدیریت زخم های مزمن سخنرانی داشتند.

شایان ذکر است که دکترلیلا صیادی مدیر گروه داخلی جراحی دانشگده به عنوان هیئت ریسه کنگره به نقد و داوری مقالات پرداخت.

در این کنگره حدود ۵۳ چکیده مقاله ارائه شده بود که پس از داوری ۱۲ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۱ مقاله بصورت پوستر مورد پذیرش قرار گرفت. ریزجزییات برنامه کنگره به همراه موارد آموزشی در کتابچه کنگره اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : پرستاری داخلی جراحی و علوم پایه
  • کد خبر : 248621
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *