• تاریخ انتشار : 1402/03/28 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین نشست هم اندیشی شوراهای صنفی دانشجویان 4 دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

دومین نشست هم اندیشی شوراهای صنفی دانشجویان 4 دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، یک شنبه 21 خرداد ماه 1402 با حضور دبیران و اعضای صنفی دانشکده های پرستاری و مامایی تهران، شهید بهشتی ، ایران و زاهدان در خصوص پیگیری مطالبات مشترک در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، آموزش، پژوهش و حرفه ای دانشجویان به میزبانی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه علی یوسفی دبیر شورای صنفی دانشکده پرستاری و مامایی تهران بیان کرد: شورای صنفی بعنوان نماینده دانشجویان در سطوح مختلف، باید در راستای رفع دغدغه های دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نکند، ارتقای جایگاه پرستاری و رسیدگی به مسائل پرستاران و رفع مشکلات آنان وظیفه ای مهم و خطیر است که مستلزم آگاهی ، اتحاد ، تعهد و تلاش تک تک اعضای جامعه بزرگ و اندیشمند پرستاری و حرکت بسوی منافع آنان است به ویژه دانشجویانی که چشم انداز پرستاری با حضور آنان تعریف می شود، حقیقتا وظیفه ی ما بعنوان نمایندگان دانشجویان، بیش از پیش مهم و کلیدی خواهد بود.
در ادامه محسن غفاری دبیر شورای صنفی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی اذعان داشت:  افراد دغدغه مندی که در این جلسه حضور دارند می توانند با هم اندیشی و پیگیری های لازم، راهکارهای مناسب و موثری را برای بهبود وضعیت دانشجویان در عرصه های دانشجویی و صنفی پیشنهاد دهند.
وی عنوان کرد: شورای صنفی دانشگاه شهید بهشتی تمام تلاش خود را برای رفع چالش های دانشجویان با توجه به ظرفیت و توانایی خود به کار می بندد تا شاهد رفع تدریجی آنها باشیم.
عرفان دشتی دبیر سابق شورای صنفی دانشکده پرستاری و مامایی تهران ضمن تاکید به اینکه، حضور و  وجود شاکله شورای صنفی در بین جامعه دانشجویی لازم است، گفت: شورای صنفی همچون سایر تشکل های دانشجویی، از اعضای دغدغه مند و افرادی خالص و خوش نیت تشکیل شده  که این مجموعه می تواند مشکلات دانشجویان را تا حد امکان به بهترین شکل ممکن پیگیری کنند.
وی در ادامه به شوراهای صنفی دانشگاه های استان تهران پیشنهاد کرد که فعالیت های خود را با رویکرد و چشم اندازی نو نسبت به آینده پیش ببرند و با واکاوی و تولید گفتمان رفع مشکلات را تسریع کنند.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 246349
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *