• تاریخ انتشار : 1403/04/02 - 07:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری یکصد و هفتادوهشتمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در این جلسه ضمن معرفی دکتر امینی بعنوان معاون بالیینی دانشکده، دستورالعمل آموزش بالین به صورت مفصل شرح داده شد و به وجود هماهنگی لازم در خصوص برگزاری دوره های توانمندی مخصوص مربیان CTA طبق نیازسنجی اشاره شد. هم چنین در خصوص لزوم رعایت پوشش حرفه ای و قوانین و نظم و انضباط آموزشی توسط این مربیان و مربیان TA بعنوان الگوی دانشجویان تاکید شد. ضمنا اهمیت تکمیل لاگ بوگ ها توسط مسئولین لاین با دقت و در زمان مقرر مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین لزوم مهارت سنجی دانشجویان کارشناسی پرستاری هنگام ورود به عرصه مطالبی مطرح و مقرر شد دوره ای تحت عنوان پیش از عرصه با ارزیابی 10 مهارت بالینی برای این دانشجویان اجرایی شود.

در ادامه دکتر زهرا بهبودی مقدم مدیر دفتر توسعه و پایش و ارزیابی دانشکده در خصوص همکاری گروه های آموزشی و اعضای گروه برای تکمیل  فرم های ارزشیابی و ارسال آن تا تاریخ 2 تیرماه به آن دفتر توضیحاتی ارائه داد.

سپس سید معصومه میرعشق اله دستورالعمل برگزاری امتحانات در دانشکده را مطرح و از تمام مدیران درخواست کرد با توجه به اتمام بازه ارسال سوالات و عدم ارسال سوالات توسط تعداد زیادی از اساتید، این نکته را در گروه های آموزشی خود یادآوری کنند. وی نکاتی در خصوص نحوه ثبت نمرات دروس تئوری،کارگاهی و کارآموزی و بازه ثبت نمرات ارائه و اصلاحات آئین نامه حق التدریس را نیز مطرح کرد..

در ادامه دکتر تاجداری در خصوص لزوم رعایت شیوه نامه اجرایی برگزاری آزمون های آسکی نکاتی را مطرح کرد و هم چنین در خصوص لزوم هماهنگی برگزاری کلاس هایی که چند استادی هستند در مرکز مهارتهای بالینی توسط مسئول درس جهت ایجاد نظم و خدمات دهی بهینه این مرکز مطالبی را ذکر کرد.

 

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 269356
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی