• تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 10:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین رویداد CARE Talk دفتر یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی

دومین رویداد CARE Talk دفتر یوسرن دانشکده با حضور پروفسور فضل الله احمدی سخنران مدعو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی دومین رویداد CARE Talk  دفتر یوسرن دانشکده با حضور رئیس و معاون یین الملل دانشکده، پروفسور فضل الله احمدی و دکتر فرناز فرنام سخنرانان مدعو و جمعی از اساتید دانشکده پنج شنبه 11 اسفند 1401 در سالن دکتر مداح دانشکده برگزار شد.
در ابتدا دکتر نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، ضمن خوش آمدگویی به اساتید و دانشجویان، به وسعت و کیفیت مطلوب رویدادهای برگزارشده در طی دو سال اخیر که ماحصل همکاری تیمی و تعاملات سازنده دانشجوییست اشاره و از پویایی و روند رو به رشد فعالیت های دفتر ابراز خرسندی کرد.
 دکترآرپی مانوکیان معاون بین الملل ضمن تأکید بر فلسفه تشکیل دفتریوسرن دانشکده، اهمیت توجه به مفهوم مراقبت را در ابعاد مختلف از جمله رشد و تعالی جمعی مورد تأکید قرار داد.
پروفسور فضل الله احمدی، سخنران مدعو این رویداد ضمن ایراد سخنرانی در رابطه با موضوع " تجربه ی نیازها و انتظارات دانشجویان از تدریس و تحقیق استاد" به اهمیت نقش استاد به عنوان سکوی پرتاب دانشجو اشاره کرد و حضور همزمان چهار نسل استاد و دانشجو در این رویداد را اتفاقی مبارک که نمایانگر توفیق در مسیر خدمت رسانی می باشد، قلمداد کرد.
در ادامه، دکتر فرناز فرنام در سخنرانی خود با عنوان " مصاحبه: چگونه خود را به صورت حرفه ای معرفی کنیم؟" نکات ارزنده ای را مطرح کرد.
در این رویداد، دانشجویان از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور در سخنرانی های کوتاه 6 دقیقه ای در دو بخش انگلیسی و فارسی به رقابت پرداختند. سخنرانی های 6 دقیقه ای شرکت کنندگان در این مسابقه توسط کمیته علمی رویداد مورد داوری قرار گرفت. همچنین، در ادامه برنامه، تجارب دانشجویان موفق در زمینه های مختلف پرستاری و مامایی به اشتراک گذاشته شد. 


برگزیدگان بخش انگلیسی:
خانم مریم سرحدی: دانشجوی پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی همدان
آقای رضا محمدی: دانشجوی کارشناسی پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی همدان
برگزیدگان بخش فارسی:
خانم محیا ربیعی: دانشجوی کارشناسی مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران
آقای علیرضا نوازنی: دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی، دانشگاه علوم پزشکی ایران

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 248520
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *