• تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 00:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه 4 روزه مطالعات کیفی برگزار شد

کارگاه مطالعات کیفی ویژه دانشجویان دکتری ازشنبه 24 تا 27سه شنبه تیر 1402 در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، به دنبال نیازسنجی از دانشجویان دکتری، کارگاه 4 روزه مطالعات کیفی توسط اساتید گروه مامایی و سلامت باروری دانشکده ازشنبه 24 تا 27سه شنبه  تیر 1402 در سالن شورای یک  دانشکده برگزار شد.
در اولین روز این کارگاه دکتر سیده طاهره میرمولایی به موضوع مقدمه ای بر مطالعات کیفی  و دکتر پریسا صمدی به تماتیک آنالیز پرداختند.  روش های جمع آوری داده های کیفی توسط دکتر راضیه معصومی، انواع تحلیل محتوا توسط دکتر معصومه نمازی و گراندد تئوری نیز توسط دکتر مریم مریدی در دومین روز کارگاه ارایه داده شد.
در سومین روز کارگاه دکتر شیرین شهبازی به موضوع میکس متد پرداخت و همچنین دکتر زهرا بهبودی مقدم درباره فنومنولوژی ودکتر الهام ابراهیمی اکشن ریسرچ مطالبی را ارایه دادند.
در آخرین روز این کارگاه دکتر مهرناز گرانمایه و دکتر مریم نکولعل تک به ترتیب به موضوعات آینده پژوهی(آینده نگاری) و کار با نرم افزار مکس کیودا پرداختند.
لازم بذکر است که پوشش جامع و کامل مطالب، ارائه مباحث کاربردی با مثال های ملموس، برگزاری در پایان ترم هنگام فراغت دانشجویان، فضا و تجهیزات آموزشی مناسب، حضور همزمان چند استاد در کارگاه، حضور همزمان دانشجویان دکترا  از دوره های مختلف، بحث و تبادل نظر و تاکید اساتید به رفع  اشکال حتی پس از پایان کارگاه، از نقاط قوت این برنامه بود.
همچنین با توجه به کیفیت و رضایت بالای شرکت کنندگان و به دنبال درخواست های مکرر دانشجویان سایر دانشگاه ها، ارائه این مباحث در قالب وبینارهای منظم برای دسترسی به محتوای کارگاه، در دست بررسی است.
شایان ذکراست که دکترسیده طاهره میر مولایی دبیرعلمی و دکتر مریم مریدی دبیر اجرایی این کارگاه بودند.

  • گروه خبری : آموزش مامایی و سلامت باروری
  • کد خبر : 245431
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *