• تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 00:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگی در سال1402، با حضور رئیس دانشکده، نماینده نهاد مقام معظم رهبری و تعدادی از اعضای شورا سه شنبه 27تیر ماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، هدف از تشکیل جلسه را بررسی موضوعات ارائه برنامه های فرهنگی و دانشجویی شش ماهه دوم سال 1402، برنامه زمانبندی سند ملی روایت پیشرفت و معارفه دانشجویان نو ورود، برشمرد.
سپس دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تاکید به ارائه برنامه های فرهنگی به تفکیک برای دانشجویان، کارکنان و اساتید، بیان کرد: برای جلوگیری از تداخل برنامه ها لازم است که تشکل های دانشجویی برنامه های فرهنگی و دانشجویی 6 ماهه دوم خود را تهیه و برای معاونت ارسال کنند.
در ادامه به برنامه زمانبندی اجرای سند ملی روایت پیشرفت وزارت بهداشت برای آشنایی دانشجویان و اساتید با دستاوردهای علمی دانشمندان جوان و برومند کشور که مایه مباهات همگان هستند اشاره شد که این برنامه ها با هدف ایجاد امید و خودباوری در دانشجویان و اساتید در قالب بازدید از 4 مرکز از جمله پژوهشگاه رویان، مپنا و نمایشگاه نانو تکنولوژی اجرا خواهد شد.
همچنین در خصوص مراسم معارفه دانشجویان نوورود مقرر شد که اگر دانشگاه برنامه جامعی برای این دانشجویان در نظر دارد، دانشکده به مانند سال گذشته تور بازدید از دانشکده برای آشنایی با تمام واحدهای دانشکده را برگزار کند، در غیر اینصورت برنامه مدون و جامعی به مانند سنوات گذشته اجرا خواهد شد.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 245434
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *