• تاریخ انتشار : 1400/10/13 - 10:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر از اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی برای ثبت اثر پژوهشی

در جلسه شورای پژوهشی دانشکده، از اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی برای ثبت اثر پژوهشی در سایت وزارت بهداشت، تقدیر شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، درجلسه شورای پژوهشی دانشکده، ازاعضای هیئت علمی دانشکده در راستای ثبت اثر پژوهشی در سایت وزارت بهداشت، با حضور معاون پژوهشی دانشکده، مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده دوشنبه 13 دی ماه 1400 در سالن شورای یک تقدیر شد..
در این جلسه دکتر یزدی زاده مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه، ضمن قدردانی از اساتیدی که اثر پژوهشی خود را در سایت وزارت متبوع ثبت کردند، در رابطه با اهمیت ثبت اثر پژوهشی و نکات مهم و ارزنده ای که باید در ثبت تاثیرگزاری پژوهش ها مورد توجه قرار گیرد، سخنرانی کرد.
حاضرین در جلسه ضمن ارائه  پیشنهادات و نظرات خود، خواستار برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه ثبت اثر پژوهش برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی دانشکده شدند. در پایان با لوح تقدیری از دکتر محمدعلی چراغی، دکتر شکوه ورعی، دکترمهرناز گرانمایه، دکتر فریبا تباری، دکتر بتول پورابولی، دکتر راضیه معصومی، دکتر فرناز فرنام و دکتر مریم دامغانیان  قدردانی شد. 

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 253146
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی