• تاریخ انتشار : 1401/10/14 - 10:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دویست و سی و هشتمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی

دویست و سی و هشتمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده سه شنبه 13 دی ماه1401 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، دکتر علیرضا نیکخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن  خیر مقدم به حاضرین ، از خدمات شایسته و تلاش های ارزنده دکتر پورتقی در مدت مسؤولیت در سمت سرپرست تحصیلات تکمیلی و مدیر آموزشی، که همواره در راستای رشد و تعالی دانشکده و در سایه ی روحیۀ همبستگی و تعهدگام برداشته اند، تقدیر و تشکر کرد، وی سپس از تصویب آیین نامه استقرار هیئت علمی در بالین، افتتاح مرکز آزمون جدید دانشکده و همچنین افتتاح دانشکده پرستاری دانشگاه سبطین خبر داد.
در ادامه دکتر شهزاد پاشایی پور معاون آموزشی از تلاش‌های مداوم وکوشش‌های مستمر دکتر پورتقی در زمان تصدی که بر پایه برنامه ریزی، مسولیت پذیری و پاسخ گویی بوده است، قدرددانی  وبرای دکتر فرنام سرپرست جدید تحصیلات تکمیلی و امور آموزشی آرزوی موفقیت کرد.
سپس دکتر فرناز فرنام، سرپرست جدید تحصیلات تکمیلی و امور آموزشی دانشکده نیز از زحمات بی دریغ دکتر پور تقی و انضباط و دقیق بودن ایشان در فرایند انتقال دانش تقدیر و اظهار امیدواری کرد که بتوانند این مسیر را با قدرت و قانونمندی بیشتر تداوم بخشند.
در این جلسه به تصویب اساتید راهنما و مشاور، بررسی عناوین ارسالی و تعیین ناظرین دفاع نهایی دانشجویان دکتری پرداخته شد، همچنین سایر موراد ارجاعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین اعضای هیئت ممتحن آزمون جامع دانشجویان دکتری پرستاری و بهداشت باروری انتخاب و مقرر شد این آزمون در نیمه اول بهمن ماه جاری برگزار شود.
در پایان جلسه نیز با اهدای لوح یادبود از زحمات ارزشمند دکتر پورتقی در مدت تصدی سرپرست تحصیلات تکمیلی و امور آموزشی دانشکده قدردانی شد.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 249507
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *