پنجشنبه 28 تیر 1403
لوگو

دانشکده پرستاری و مامایی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 09:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 152
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه های توسعه و طراحی محصول

کارگاه های توسعه و طراحی محصول در فاز یک کارگاه های تامز آپ در حوزه ی فناوری 9 آبان ماه 1402 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پرستاری و مامایی، در سومین و چهارمین جلسه از کارگاه های از ایده تا ثبت اختراع ، دکتر ظریف رفتار، مشاورمرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، شعبه ی دانشکده پرستاری و مامایی در خصوص توسعه و طراحی  محصول مبتنی بر نیاز  جامعه و ارزش آفرینی  براساس اولویت های فناوری کشور همراه با ذکر مثال های مرتبط به صورت کاملا تعاملی نکاتی را بیان کرد و در ادامه در خصوص تحلیل اقتصادی بازار که از نکات مهم در تداوم حضور در بازار رقابت محصول است توضیحاتی ارائه داد.

 سپس ایده هایی مرتبط با بازار سلامت توسط اساتید و دانشجویانی که در برنامه حضور داشتند مطرح و روی ایده ها بحث و بررسی شد . شرکت کنندگان در این کارگاه ها با موضوع  طراحی  فنی و مفهومی محصول  اشنا شدند  و ادامه  کارگاه  با  صحبت هایی پیرامون تولید محصول با ذکر مثال هایی در این حیطه پیش رفت و در  قسمت پایانی نیز در ارتباط  با تست و ارزیابی  محصول با در نظر گرفتن نیاز جامعه مطالبی بصورت مبسوط مطرح شد.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 250440
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *