• تاریخ انتشار : 1399/02/15 - 08:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده در سال ۱۳۹۹

اولین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۳۹۹ دوشنبه 15اردیبهشت ماه برگزار شد.

اولین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۳۹۹ دوشنبه 15اردیبهشت ماه با حضور رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده، محمدعلی محتشم مسئول بسیج و سبحان حسنوند دبیر شورای صنفی دانشجویان برگزار شد.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و کسب فیض از ماه مبارک رمضان؛ فرارسیدن روز ماما را تبریک گفت و از تلاش های مجاهدانه مدافعان سلامت در این روز های سخت تقدیر کرد. 
وی در ادامه با اشاره به همزمانی برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده در سال 1399 با اولین حضور دکتر حسن برکتی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده در این شورا؛ بر برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی دانشکده بر اساس برنامه های از قبل تعیین شده و استفاده از فضای مجازی تا زمان وجود بحران همه گیری کووید 19 تاکید کرد. 
وی با ابراز رضایتمندی از طرح صدای سوگیاران خواستار همکاری دفتر نهاد رهبری با  این طرح شد.   
حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در دانشکده نیز به حضور فعال و موثر روحانیون در بیمارستان ها به عنوان همیاران سلامت اشاره کرد.
دکتر حسن برکتی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده همچنین با اشاره به بعد سلامت معنوی گفت: ضروری است جهت ارتقاء سلامت معنوی از پتانسیل علمی و عملی روحانیت در این عرصه استفاده جدی تری شود.
در این جلسه دانشجویان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دوران اعم از فعالیت های دانشجویی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های شهرستان ها از جمله لاهیجان، تهیه ماسک و تجهیزات ضروری برای بیمارستان ها، تهیه تجهیزات بهداشتی برای کودکان کار و هماهنگی با کارگروه های دانشکده و دانشگاه را ارائه دادند.
جمع آوری بانک اطلاعات فعالین دانشجویی در کووید19 و تهیه و تدوین مستندی از فعالیت های صورت گرفته و تجلیل از دانشجویان و اساتید فعال دانشکده در بحران کووید19  بعد از عادی شدن شرایط از جمله مصوبات این شورا بود. 
در ادامه برگزاری کارگاه های مجازی در بستر و با محوریت دانشکده برای دانشجویان در عرصه های گوناگون نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 256592
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی