• تاریخ انتشار : 1399/10/15 - 10:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیأت رئیسه برگزار شد

جلسه هیأت رئیسه روز یک شنبه 14 دی ماه 99 با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه مروری بر مصوبات جلسه قبل و اقدامات انجام شده توسط معاونین صورت گرفت و سپس دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده گزارشی ازجلسه هیات رئیسه دانشگاه  با حضور روسای دانشکده ها؛  ارائه داد.
همچنین در این جلسه به بررسی و شناسایی نقاط آسیب پذیر دانشکده پرداخته شد و موضوع تهیه ی تجهیزات صوتی و تصویری لازم برای اجرای جلسات و ویدیو کنفرانس های مشترک دانشکده  با مراکز تحقیقاتی و دانشکده های خارجی به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از سهم 5 درصدی معاونت بین الملل از محل درآمدهای دانشکده بابت شهریه تخصیص داده شده، تجهیزات تامین شود .
برنامه ریزی و رفع اشکالات سالن کنفرانس دکتر مداح و تجهیز سالن شورای (1) دانشکده به دوربین های حرفه ای جهت برگزاری ویدئوکنفرانس و جلسات ، تکمیل و تجهیز مرکز رشد، مجهز نمودن ساختمان کتابخانه به سیستم اعلام و اطفاء حریق، حل مشکل آسانسور و تاسیسات از مواردی بود که مقرر شد تاپایان سال تعیین تکلیف شود.
تامین وسایل و تجهیزات آموزشی مصرفی و غیر مصرفی مرکز مهارتهای بالینی دانشکده و لوازم مورد نیاز مرکز تا پایان سال و همچنین تجهیزات مورد نیاز یکساله مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد توسط معاونت آموزشی اعلام شود تا در جهت تامین تجهیزات اقدامات لازم صورت گیرد.
در این جلسه همچنین گزارشی از داده های استخراج شده از فرم نظر سنجی تکمیل شده از اعضای هیات علمی، کارکنان ودانشجویان از نرم افزار گوگل فرم ارائه شد.
در ادامه موارد ارجاعی معاونت ها مورد بررسی قرار گرفت.

 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 256053
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی