• تاریخ انتشار : 1400/10/22 - 10:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده

جلسه هیئت رئیسه دانشکده، سه شنبه 21 دی ماه 1400با حضور کلیه اعضا در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه هیأت رئیسه دانشکده، سه شنبه 21 دی ماه 1400با حضور کلیه اعضا در سالن شورای (1) دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، با اشاره به برنامه تودیع همکاران و اعضای هیئت علمی که طی دو سال گذشته بازنشسته شده اند، اظهار داشت: معاون دانشجویی و فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی مراسمی برای این بزرگواران ترتیب داده تا به نحوی از ایشان قدردانی شود.
وی همچنین موضوع هماهنگی جهت انجام معاینات دوره ای طب کاراز کارکنان دانشکده را مطرح و از  معاون اداری و مالی درخواست کرد که در این خصوص برنامه ریزی و هماهنگی لازم را بعمل آورد.
در ادامه دکتر نیکبخت  موضوع برنامه ی دومین نشست آزاد اندیشی را مطرح و افزود: هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است.
قرائت نامه ارسالی از دانشگاه در راستای ساماندهی ساختار سازمانی، بررسی وضعیت پست های سازمانی واحد های تابعه دانشگاه و نحوه ایجاد و اصلاح  پست ها و  پست های بلاتصدی دانشکده ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته و مقرر گردید طبق ضوابط اقدام شود.
همچنین در این جلسه مسائلی که مربوط به حفاظت ساختمان های دانشکده، دوربین هاو .... بود نیز مطرح و نوسازی و بازسازی ساختمان تاسیسات و تعویض کلیه لامپهای موجود با لامپ کم مصرف پیشنهاد و راهکارهای لازم ارائه شد.
در پایان رئیس دانشکده پیشنهاداتی در خصوص برنامه عملیاتی 4 ساله دانشکده (1400 تا 1404) ارایه دادند تا بر اساس آن معاونت ها برنامه های عملیاتی و اجرائی خود را ارائه دهند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 253123
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی