• تاریخ انتشار : 1399/02/03 - 09:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اولین جلسه هیات رئیسه دانشکده در سال ۱۳۹۹

اولین جلسه هیات رئیسه دانشکده در سال ۱۳۹۹ چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هفته سلامت و تقدیر از تلاش های مجاهدانه مدافعان سلامت در این روز های سخت، بر حضورکارکنان طبق برنامه ریزی مسئولین واحدها با رعایت عدالت در شیفت بندی حضور و حفظ رعایت اصول بهداشتی تاکید کرد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی با اشاره به حضور دکتر کریمی رییس دانشگاه و ارایه رهنمودهای سازنده وی در جلسه مشترک معاونین و مدیران گروه دانشکده در اولین روز هفته جاری؛  از طرح موضوع برنامه های مشاوره ای و آموزشی دانشکده (صدای پرستار، صدای ماما، صدای پرستار سلامت روان و صدای سوگیاری ) و ابراز رضایتمندی رییس دانشگاه از این برنامه ها در جلسه شورای معاونین دانشگاه سخن گفت و بر لزوم پشتیبانی، تداوم و توسعه آن در راستای انجام وظایف پاسخگویی اجتماعی دانشکده تاکید کرد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی همچنین به جلسه صبح ‌روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه با دکتر بیگلرمعاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و دکتر رحیم نیا برنامه ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه به همراه معاون اداری و مالی و رئیس حسابداری دانشکده اشاره کرد و آن را گفتگویی رضایت بخش در خصوص پشتیبانی برنامه های دانشکده توصیف کرد.
وی با توجه به افزایش نیافتن منابع تمام وقتی سال جاری نسبت به سال گذشته، خواستار برنامه ریزی مناسب و مشارکتی با تشکیل یک کمیته کاری با مسئولیت معاون آموزشی دانشکده و ارایه فرمولی جدید برای انعقاد قراردادهای تمام وقتی اساتید، به نحوی که ناظر به تمام حوزه های مرتبط با انجام تکالیف مختلف هیات علمی اعم از دروس نظری و کارآموزی بالینی و امور اجرایی و تعیین نسبت برای بخش تحصیلات تکمیلی و پایان نامه ها و همچنین فعالیت های Under-Grad باشد، شد.  
وی همچنین بر برگزاری منظم جلسات گروهها، معاونت ها و شوراهای دانشکده بر اساس برنامه های از قبل تعیین شده تاکید کرد. 
در این جلسه همچنین تصمیماتی در مورد موافقت با تخفیف جبران خسارت به واحدهای بوفه، انتشارات و ....،  که درآمدزایی آنان با توجه به تعطیلی دانشکده و عدم حضور دانشجویان مختل شده است، اخذ شد.
همچنین با توجه به تفویض انجام امور مربوط به عقد قراردادهای پژوهشی از دانشگاه به دانشکده در سال جاری،  بر برنامه ریزی مناسب برای تسهیل فرایندهای مرتبط و مشارکت فعال در ارتقای کمی و کیفی پروژه های پژوهشی با توجه به سقف اعتبارات پژوهش دانشکده، تاکید شد. در ادامه جلسه سایر مسائل ارجاعی معاونت ها مورد بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت .

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 256603
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی