• تاریخ انتشار : 1401/09/15 - 12:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده پرستاری ومامایی به مناسبت روز دانشجو

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری ومامایی به مناسبت روز پر افتخار دانشجو در پیامی این روز را به جویندگان عرصه علم و دانش تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی متن پیام به شرح زیر است: 

فرارسیدن ۱۶ آذر که با نام دانشجو پیوند یافته و یادآور حضور موثر و حماسه آفرینی ماندگار دانشجویان در مبارزه با استکباراست، فرصت مناسبی برای تکریم مقام و منزلت دانشجویان و پژوهندگان دانش که همواره نقش فعال و موثری در پیشرفت و رشد همه جانبه کشورمان برعهده داشته اند، می باشد. شانزدهم آذر ماه هر سال تداعی‌کننده نقش آفرینی جوانانی است که علاوه بر تلاش در عرصه علمی، در راستای استعمار ستیزی، حق طلبی و اعتلای وطن از جان خود نیز گذشتند. این جویندگی دانش و آگاهی، رسالتی ناتمام است که امید است به مدد ایمان، تفکر، حضور موثر و آگاهی بخش درعرصه های گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی زمینه ساز صعود به قله های رفیع اخلاق و تعهد بوده و افق های پیشرفت و آبادانی کشور را بیش از پیش نمایان سازد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ دانشجو این روز بزرگ را به تمام جویندگان علم و دانش به ویژه دانشجویان معزز دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفته و از خداوند متعال پویایی همیشگی در فکر و اندیشه و توفیقات روزافزون الهی را برای همه آنان خواستارم.

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,مناسبت ها
  • کد خبر : 249659
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *