• تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 07:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز ماما

به مناسبت فرا رسیدن ۱۵ اردیبهشت ماه، روز جهانی ماما، دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی پیامی این روز را به تلاشگران عرصه مامایی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، متن پیام به شرح زیر است:

روز جهانی ماما فرصتی است تا از یکی از سخت کوش ترین اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت تجلیل کرد، عزیزانی که ثمره تلاش آنها مژده شروع زندگی، نشاط و سلامتی است، قشری که خالصانه در راستای ارتقای بهداشت باروری و سلامت مادر و نوزاد می‌کوشند تا شاهد تربیت و پرورش آینده‌سازانی سالم و پیشگام در جامعه باشیم. بدون تردید توجه به سخت‌ کوشی توام با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی ‌منت و صادقانه به مردم می ‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به نقش مهم و حیات‌بخش ماماها در حوزه سلامت؛ از خدمات ارزنده ماماهای پرتلاش در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش، اساتید و دانشجویان مامایی و سلامت باروری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کرده و موفقیت روزافزون حرفه ای این قشر خدوم را در خدمت به آحاد مردم کشور، از خداوند متعال مسئلت می نمایم. امید است شاهد ارتقا کیفیت هرچه بیشتر خدمات مامایی و کمک به استقرار جامعه ای سالم و با نشاط باشیم.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 264847
حسین اکبریان
تهیه کننده

حسین اکبریان