• تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 05:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 69
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تودیع و معارفه دکتر آرزو راستی و دکتر مریم مریدی سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان پیشین و جدید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر مکی آبادی و دکتر نوری زاده رئیس و معاون این مرکز در دانشگاه، شنبه 19 خرداد1403 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی،در ابتدای این مراسم دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن اشاره به آیه ۱۳۸ سوره بقره با مضمون اینکه رنگ خدایی رنگ وحدانیت است، بیان کرد: ما انسان‌ها در زندگی دنیوی خود با کثرتی از عقاید، باورها و دیدگاه‌ها روبرو هستیم که برای رسیدن به اهداف مشترک در یک جامعه و اجتماع نیاز است با وجود این تفاوت‌ها و پذیرش این اختلافات به یک وحدت رویه و اجماع نظر برسیم و از امکانات و ظرفیت‌های موجود با هم افزایی و همفکری افراد با سلایق مختلف در راستای رسیدن به اهداف مشترک بهره بگیریم.

دکتر غیاثوندیان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر راستی و آرزوی موفقیت برای دکتر مریدی بیان کرد: تغییر جایگاه و تبادل مو قعیت‌های شغلی و دائمی نبودن این فرصت‌های شغلی همیشه وجود داشته است و آنچه که باعث می‌شود این تغییرات به ادامه مسیر خدشه‌ای وارد نکند همان وحدت رویه است که خداوند نیز به میزان اخلاص افراد در انجام این امور، برکات را در زندگی دنیوی و اخروی جاری و ساری خواهد ساخت .

وی در تکمیل این بخش از سخنانش گفت: مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویی دانشکده با دستاوردهای درخشان خود باید فرصتی برای درس آموزی و یادگیری باشد و با این تبادلات و تغییرات بتوان از افت و خیز‌های گذشته آموخت و  با انرژی مضاعف و پویایی بیشتر برای دستیابی به افق‌های دوردست تلاش کرد. امیدواریم که با همکاری دکتر مریدی و توانمندی‌های دانشجویان با انگیزه این مسیر موفقیت حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.

دکتر مکی آبادی رئیس مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشکده جز فعال‌ترین مراکز پژوهشی دانشگاه بوده است گفت: امیدواریم  با حمایت‌های همیشگی ریاست دانشگاه و استفاده از تجارب و دستاوردهای دکتر راستی و تیم دانشجویی و توانمندی سرپرست جدید این مرکز، هم چنان دانشکده در صدر باشد و همچون گذشته بدرخشد.

دکتر مکی آبادی ضمن اشاره به آیین نامه مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان بیان کرد: ساختار این آیین نامه با خط مشی پژوهشی و افزایش فعالیت‌های اجرایی و فناوری دانشجویان تعریف شده است تا کسانی که در این سیستم وارد می‌شوند بتوانند با فعالیت‌های فناوری محصول محور و امور اجرایی مطلوب، نیاز یک جامعه را برطرف سازند و بعنوان یک مدیر توانمند و متخصص، مدیریت در حوزه سلامت و اجتماع  را بر عهده بگیرند. وی ابراز امیدواری کرد که با درایت دانشکده و تبادل و انتقال اطلاعات و پویایی دانشجویان شاهد درخشش بیشتر دانشکده در امور اجرایی، فناوری و کارآفرینی و رفع نیازهای جامعه باشیم.

دکتر مکی آبادی ضمن قدردانی از زحمات دکتر راستی و پیوند دادن مرکز رشد با مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویی، بیان کرد: امیدواریم که این پیوند مثبت در مسیر رشد ، پویایی و بالندگی با سرعت بیش از پیش حرکت کند و ما شاهد درخشش‌های فراگیر تر و گسترده تر در سطح دانشگاه باشیم.

 

دکتر آرزو راستی سرپرست پیشین مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویی دانشکده گزارش اجمالی از فعالیت‌ها، دستاوردها، چالش‌ها و چشم اندازهای این مرکز ارائه داد و بیان کرد: برای موفقیت و رسیدن به قله‌های پیشرفت این تغییر و جابجایی باید وجود داشته باشد تا در مسیر رسیدن به اهداف، همیشه پویایی و سر زندگی و بالندگی پررنگ باقی بماند.

دکتر مریم مریدی سرپرست جدید مرکز پژوهش‌های علمی دانشجوی دانشکده نیز با بیان اینکه پیشینه درخشان دانشکده  و دستیابی به دستاوردهای پرافتخار، پذیرش این بار مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم که با حمایت‌های همه جانبه دانشکده بتوان در این مسیر گام های موثری را برداشت.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 267860
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی