• تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 06:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سمینار گفتمان فلسفی در پرستاری برگزار شد

سمینار گفتمان فلسفی در پرستاری 2 تیر 1403، همزمان بصورت حضوری و آنلاین در سالن شورای یک دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، به همت کمیته دانشجویی توسعه آموزش دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری و مامایی در مشارکت با انجمن علمی پرستاری شبکه نخبگان ایران سمینار هیبــرید گفتمان فلسفی در پرستاری با حضور استاد دکتر محمد علی چراغی نظریه پرداز و استاد فلسفه و اخلاق در پرستاری و  جمعی از فعالان حوزه پرستاری  برگزار شد.

در این سمینار  به بررسی ابعاد مختلف فلسفه و کاربرد آن در حوزه پرستاری با ارایه 10 نفر از دانشجویان دکتری پرستاری دانشکده با عناوین Perfectionism and nursing - Hermeneutics and nursing - Stoicism and nursing  -:Idealism and nursingCritical realism and nursing- self-transcendence and nursing- Posthumanism and nursing - Electicism and nursing -Post structuralism and community health nursing  و مبتنی بر مقالات مرتبط پرداخته شد .

سخنرانان سمینار به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی فلسفه در پرستاری پرداختند و فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و بحث و گفتگو در مورد فلسفه پرستاری برای علاقمندان از سراسر کشور فراهم آمد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,دفتر توسعه آموزش
  • کد خبر : 269633
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی