• تاریخ انتشار : 1403/02/28 - 08:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از واحد روابط عمومی در جلسه هیئت رئیسه

دکتر شهرزاد غیاثوندیان: اصلاح الگوی مصرف به معنای نهادینه کردن استفاده بهینه و به اندازه از منابع است

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای جلسه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از همکاران این واحد، بر ضرورت بهره‌وری و بهینه سازی مصرف منابع موجود در دانشکده تاکید و بیان کرد: مصرف بهینه به معنای عدم مصرف نیست بلکه درست، به جا و به اندازه مصرف کردن است. وجود روش‌ها و راهکارهای هوشمندانه می‌تواند به شکل قابل توجهی هزینه‌های مصرفی را کنترل و مدیریت کند. اصلاح الگوی مصرف در واقع نهادینه کردن استفاده بهینه و به اندازه از منابع موجود است که می توان با مصرف درست و کاهش سرانه مصرفی حوزه ها در رشد و بالندگی همه جانبه سازمان موثر بود.

دکتر غیاثوندیان درخصوص ارتقا سطح پژوهشی و افزایش انتشار مقالات دانشکده بیان کرد: باید مرجعی برای تشخیص عناوین برتر پایان نامه ها که ارزش طرح شدن را داشته باشد، تعیین شود تا بتوان تعداد مقالات وسیع تری را در مجلات Q1,Q2  منتشر کرد، وی همچنین تخصیص دادن امتیاز برای مجریان طرح های خاتمه یافته را مورد تاکید قرار داد.

دکتر فرشته امینی معاون بالینی دانشکده بصورت اجمالی به چشم انداز دو ساله این معاونت اشاره و بر ارتقای کیفیت و کمیت آموزش‌های بالینی و  برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی بالین به طور مدون تاکید کرد، جذب هیئت علمی استقرار در بالین و استقرار اعضای هیئت علمی بالینی در بیمارستان ها را یک امر در ارتقا کیفیت و سطح ارائه خدمات پرستاری و مامایی در بالین ضروری دانست. وی همچنین ارزیابی و انجام آزمون صلاحیت 10 مهارتی و مرور مهارت ها قبل از ورود دانشجویان به عرصه 1 و 2 را از اقدامات اجرایی این واحد برشمرد.

مصوب شدن طرح پایان نامه‌ها در شورای پژوهشی دانشکده، پیگیری استقرار هیئت علمی بالینی در بیمارستان‌ها، فرصت جذب هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه لاهور پاکستان، توانمندسازی یکپارچه اساتید برای ارتقا کیفیت آموزش در بالین، بررسی آیین نامه‌ پوشش حرفه‌ای کارکنان، پیگیری فضای اختصاصی برای استراحت اساتید و دانشجویان در بیمارستان هایی که بیشترین تعداد دانشجو و استاد را دارد  از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,مناسبت ها
  • کد خبر : 265989
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی