• تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 09:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 80
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مشترک معاون توسعه با اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر رامین رحیم نیا: دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اعتبار خاصی در سطح ملی برخوردار است

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع به همراه تیمی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه از نزدیک در جریان روند فرایندهای جاری و برنامه‌های پیشروی دانشکده قرار گرفت و برای رفع موانع و چالش‌های موجود راهکارهایی ارائه داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در پایان این نشست مشترک دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه گفت؛ دانشکده پرستاری و مامایی به لحاظ قدمت و تعداد دانشجویی که دارد؛ در سطح ملی از اعتبار خاصی برخوردار است و این دانشکده برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران نیز حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته رسیدگی کمتری به این دانشکده شده است؛ یادآور شد: باتوجه‌به تأکیدات مکرر دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، امسال در برنامه‌های ما «بهبود وضعیت کلاس‌های آموزشی و تجهیز وسایل کمک‌آموزشی» در دستور کار قرار گرفته است، امید داریم تمام کلاس‌های دانشکده پرستاری و مامایی را بتوانیم بازسازی و ان‌شاءالله فضای مناسب‌تری را برای دانشجویان عزیزمان فراهم کنیم.
دکتر رحیم نیا با اشاره به اینکه با (تأمین اعتبار و منابع مالی) دراسرع‌وقت اولویت‌های بعدی دانشکده پرستاری و مامایی را هم مرتفع خواهیم کرد؛ تصریح کرد: نشست و بازدید خوبی بود، دکتر غیاثوندیان و اعضای هیئت‌رئیسه باروحیه بالا و باانگیزه فرایندها را دنبال می‌کنند؛ این مهم تلاش و انگیزه ما را مضاعف می‌کند تا بتوانیم خدمات شایسته و مطلوب درشان دانشگاه علوم پزشکی تهران به ذی‌نفعان ارائه دهیم و چالش‌های اساسی و اصلی دانشگاه را تا جایی که امکان دارد مرتفع کنیم.

دکتر غیاثوندیان: حضور دکتر رحیم نیا برای ما گره‌گشا است
در ادامه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن تشکر از حضور گرم دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی فعال ایشان در این دانشکده؛ گفت: معاون توسعه دانشگاه با حجم کار بالایی که دارند؛ انصافاً باانگیزه همیشه بازدیدهای میدانی را انجام می‌دهند و ما را تنها نمی‌گذارند و از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: دکتر رحیم نیا با دانشی که در زمینه مالی و بودجه دارند همیشه به ما راهکار ارائه می‌دهند و ما را کمک و هدایت می‌کنند؛ حضور ایشان برای ما گره‌گشا است.
دکتر غیاثوندیان تأکید کرد: باتوجه‌به قدمت دانشکده، نگهداشت آن برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که جزو دستاوردها و اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شود؛ حمایت‌های بی‌شائبه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در حفظ و ارتقای شرایط موجود دانشکده پرستاری و مامایی کمک‌کننده است.
 توضیح اینکه در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیرامون موارد مختلف برنامه‌ها، تفاهم‌نامه و... بحث و تبادل نظر شد و از سالن غذاخوری، ساختمان اداری و... دانشکده بازدید جامعی به عمل آمد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 267391
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی