• تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 13:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

چهارمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اعضای شورا 27 شهریور 1403 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) با تقدیر از زحمات علی یوسفی دبیر پیشین شورای صنفی و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان به قادری دبیر جدید شورای صنفی دانشجویان دانشکده تبریک گفت.

سپس در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: طی هماهنگی بعمل آمده مقرر شد بسیج اساتید و کارکنان با همکاری بسیج دانشجویی، اردوی یک روزی اساتید، کارکنان به همراه دانشجویان عزیز به قم و جمکران را برگزار کنند و بازدید از کهف الشهدا با حضور تعدادی از دانشجویان نیر صورت پذیرد. همچنین سالن سمعی بصری دانشکده با حضور خواهر شهید سوگند آزرمی به نام این شهیده که دانشجوی پرستاری دانشکده بودند، نام گذاری شود.

در ادامه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ، برنامه های مناسبتی فرهنگی 6 ماهه دوم 1403 را بصورت اجمالی به سمع و نظر حاظرین رساند و بیان داشت طبق نامه ارسالی از دانشگاه، مراسم معارفه ورودی های مهر 1403 در دانشکده برگزار شود و تصمیم گیری در مورد جزییات برگزاری مراسم معارفه، در شورای بعدی انجام می پذیرد.

 در ادامه مصوب شد که ساعت فرهنگی دانشجویان، روزهای سه شنبه ساعت 12 الی 13 در برنامه ی آموزشی گنجانده شود و حسب مورد و در صورت لزوم با هماهنگی معاونت آموزشی دانشکده تا ساعت 13:30 در نظر گرفته شود.

در این جلسه، تودیع و معارفه دبیران شورای صنفی دانشکده نیز انجام شد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 278599
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
نویسنده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *