• تاریخ انتشار : 1402/11/04 - 12:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402

هفتمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال1402، با حضور رئیس، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای شورا، سه شنبه 3 بهمن در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیرعلی پور رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، ضمن بازخوانی بیانیه مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز، بیان کرد: نماز همچون هوا برای حیات انسان ضروری و فراتر از نیازهای جاری است، با مانوس شدن با این فریضه الهی می توان ارتباط خود با خدا را تقویت کرد و از اثرات معنوی آن بهره مند شد.با آنکه مشارکت دانشجویان و کارکنان در این فریضه الهی در دانشکده بالاست اما، ما بعنوان متولیان دانشکده باید در جهت جذب حداکثری شرکت کنندگان نماز جماعت دانشکده اهتمام داشته باشیم.

در ادامه دکتر غیاثوندیان رئیس دانشکده با ببان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را درپیش رو داریم، گفت: با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان، وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است، هدف ما تبلیغ برای کاندیدای خاصی نیست اما بعنوان خانواده دانشکده پرستاری و مامایی و امید به آینده کشورمان، در این انتخابات مشارکت می کنیم. ایشان همچنین ضمن اشاره به ایام دهه فجر و بزرگداشت این ایام ، فضا سازی دانشکده در این دوران را لازم و بانی ایجاد روحیه نشاط در بین خانواده دانشکده اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانست.  

سپس دکتر حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی، در خصوص برگزاری برنامه های این واحد در هفته های آتی به جشن روپوش سفید، مسابقات ورزشی دانشجویی توسط بسیج دانشجویی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی، مراسم میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در نماز خانه دانشکده و مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید نکاتی را یادآور شد.

برگزاری کرسی آزاد اندیشی درراستای پاسخگویی به سوالات و شبهات ذهنی دانشجویان در خصوص مسائل ملی و مذهبی، از موارد مورد تاکید در این جلسه بود.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 257831
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی