• تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 12:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سومین جلسه شورای فرهنگی در سال1403، با حضور رئیس دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای شورا سه شنبه 22 خرداد در سالن شورای یک 1403 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه ضمن قرائت آیین نامه جدید شورای فرهنگی دکتر غیاثوندیان بیان  کرد: چینش اعضای شورای فرهنگی دانشکده بر اساس آیین نامه جدید بوده و لازم است یک دانشجو بعنوان نماینده فرهنگی در تمام کلاس های درسی حضور داشته باشد که بتوانند بعنوان بازوی اجرایی معاونت دانشجویی در امور فرهنگی عمل کند.

حجت السلام شیرعلی پور رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اشاره به جریانات روز جامعه و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: یک یا دو جلسه تریبون آزاد با حضور اساتید در خصوص انتخاب اصلح و شاخص های اصلح و بحث و تبادل نظر در این مورد، برگزار شود.

دکتر حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ضمن ارائه گزارش عملکرد هزینه های معاونت ، در خصوص مشاوره های انجام شده با دانشجویان مشکل دار پرداخت و بیان کرد برای دانشجویان خاص و حمایت طلب اقدامات مشاوره ای خوبی انجام شده و با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه و مراکز درمانی تا حدودی از بروز مشکلات عدیده جلوگیری بعمل آمده اما باز هم نیاز به اقدامات بیشتری در این زمینه می باشد.

وی همچنین در خصوص گزارش کلاس های فوق برنامه برگزار شده در نیمسال دوم گفت:  با همت دانشجویان مستعد و فراهم آوردن بستری مناسب توسط معاونت دانشجویی، کلاسهای فوق برنامه مفید و مثمر ثمر به صورت رایگان برای دانشجویان برگزار شد و امیدوارم در ترم های بعدی این کلاس ها با گسترش و استقبال بیشتری برگزار شود.

 

فاطمه رحیمی کیان مسئول دانش آموختگان دانشکده به برگزاری جشن دانش آموختگان در دانشگاه اشاره و بیان کرد: این جشن امسال بصورت یکپارچه در 29 شهریور 1403 برگزار می شود  که می توان در هر سه مقطع تحصیلی یک دانش آموخته برتر و یک استاد برتر واجد شرایط را معرفی کرد.

همچنین مقرر شد جشن عید سعید غدید خم نیز مانند هر سال با حضور سادات دانشکده با شکوه برگزار شود.

در پایان نیز از دانشجویان مسئول طرح هادی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 268315
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی