• تاریخ انتشار : 1399/12/25 - 11:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه کمیته دانشجویی مرکز رشد فناوری سلامت شعبه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

اولین جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموختگان مرکز رشد با حضور دکتر راستی، معاون ، دبیر اجرایی و اعضای کمیته مرکز به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای جلسه مشترک دکتر آرزو راستی اهداف و چشم انداز مرکز رشد دانشکده و اهداف کوتاه و بلند مدت دانشکده و علت تشکیل کمیته ی دانشجویی و دانش آموختگان را شرح داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به برتری دانشکده در سطح کشور و برخورداری از بهترین اساتید و دانشجویان این مرکز بتواند با شفاف سازی و هموارکردن جذب گرنت و حمایت سرمایه گذارها، ایده و اختراع های ثبت شده را به سمت ایجاد کسب و کار سوق دهد.

وی همچنین از سمیرا رومینا دبیر اجرایی بدلیل پذیرش مسوولیت دبیر اجرایی مرکز رشد و استقبال دانشجویان و همکاری آنان در فراخوان و عضویت در این کمیته تشکر و قدردانی کرد و حضور دانشجویان فعال در این کمیته و فعالیت آنان در مرکز رشد را باعث پویایی بیشتر درفرایندهای اجرایی دانست.

در ادامه سمیرا رومینا دبیر کمیته دانشجویی مرکز رشد نیز از حضور صمیمانه دانشجویان تشکر کرده و به اقدامات انجام شده از جمله بررسی رزومه ها و فرایند ادامه دار جذب دانشجویان پرداخت و در ادامه دبیر اجرایی اعضای کمیته و شرح وظایف و سمتهای دانشجویان را به تفضیل شرح داد.

دکتر راستی همچنین به تشریح ضرورت برنامه ریزی دقیق و تلاش در تحقق اهداف کوتاه و بلندمدت این کمیته پرداخت و مقرر شد جلسات بصورت منظم و ماهیانه دوبار برگزار شود.

توضیح این که این کمیته متشکل از دبیر اجرایی و شش واحد بین الملل، آموزش و پژوهش، توسعه فناوری،پشتیبانی و ارتباط صنعت و روابط عمومی است که تحت نظارت معاون مرکز رشد فعالیت می نماید.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 255539
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی