• تاریخ انتشار : 1402/10/06 - 12:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام نتایج مسابقه خاطره نویسی «ویژه روز پرستار» دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، به مناسبت روز پرستار و تولد حضرت زینب (س) مسابقه خاطره نویسی ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، این مسابقه فرهنگی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار و در پایان 12 نفر به عنوان افراد برگزیده این مسابقه انتخاب شدند.
خاطراتی که در این مجموعه جمع‌آوری شده، حاصل تجربه‌های دانشگاهیانی است که در مراکز بهداشتی و درمانی حضور دارند، چه دوستانی که در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها خدمت کرده‌ و چه دانشجویانی که دوران کارآموزی خود را گذرانده‌اند. پر از تلخ و شیرین‌هایی است که حلاوت‌شان باعث نشاط روح می شود و مصائبی است که با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند.
داور این مسابقات دکتر محبوبه محمدی استاد ادبیات دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه گفت: داوری این آثار، کاری بس دشوار بود؛ زیرا حکایات آن جوششی بود از سویدای دل. ما با اندوه‌شان گریستیم و با شادی‌شان دست افشاندیم. از نظر ما، همه‌ی آنان برگزیدگانی هستند که نامشان در تقویم عشق الهی ثبت است ولی چه کنیم که ناگزیر بودیم از انتخاب تعداد محدودی از آن. در گزینش خاطره ها، اثرهایی که بار معنایی، ادبی، قابلیت‌های داستانی و تصویری بیشتری داشته اند، موفق به کسب امتیاز بالاتری شده‌اند. در انتها از درگاه ایزد رحمان، برای تمامی دوستان، طلب خیر و رحمت داریم.
بیشتر خاطرات شرکت کنندگان مسابقه در کتابی چاپ و منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
از سوی مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اسامی برگزیدگان 
لیلی وکیلی، علی اسفندیاری، عاطفه ناظری، احسان محمدی، پارسا شکری، پارسا عباسوند، سینا وره مهر، صبا آذرپور، یاسمن صفاجو، صبا منافی و محمد اسدزاده آذر اعلام شد.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 255166
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی