• تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 06:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه امتحانات دانشکده پرستاری و مامایی

بدینوسیله به اطلاع می رساند از نیمسال 1402.2 یک روز قبل از هر آزمون، اطلاعات مربوط به آن در سامانه فرادید آنلاین به آدرس exam.tums.ac.ir قابل مشاهده خواهد بود. لذا تمامی دانشجویان ملزم به ورود به سامانه فوق و مشاهده اطلاعات آزمون خود در این سامانه یک روز قبل از آزمون می باشند، در صورت عدم مشاهده اطلاعات آزمون، جهت پیگیری رفع مشکل، موظف به تماس با کارشناس آموزشی یا رئیس اداره آموزش می باشند.

بدیهی است در صورتیکه در روز آزمون در مرکز آزمون دانشکده آزمون جهت دانشجویی فعال نباشد، واحد امتحانات هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و دانشجوی مورد نظر نیز امکان شرکت در آزمون را نخواهد داشت.

از نیمسال 1402.2 یکی از همکاران دانشکده در درب ورودی ساختمان مامائی مستقر بوده و 15 دقیقه قبل از هر آزمون با مشاهده کارت دانشجویی، اجازه ورود به ساختمان را به دانشجویان خواهد داد و تنها تا 5 دقیقه بعد از شروع هر سانس درب ساختمان باز بوده و پس از آن درب بسته شده و اجازه ورود به هیچ کس داده نخواهد شد.

ضمنا توجه به کلیه اطلاعیه های آموزشی ، تاریخ و ساعت دقیق هر امتحان ، محل امتحان و شماره صندلی در طول مدت برگزاری امتحانات ضروری است.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 269441
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی