• تاریخ انتشار : 1402/08/18 - 10:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 261
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه گزارش سفر حنانه بلوکات از برنامه اراسموس International Hellenic University کشور یونان

حنانه بلوکات دانشجوی کارشناسی پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با شرکت در برنامه International Hellenic University in Greece گزارشی از سفر خود را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی این جلسه که ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن شورای یک برگزار شد، دکتر آرپی مانوکیان معاون بین الملل دانشکده، ضمن قدردانی از حضور فعال بلوکات در برنامه اراسموس، خطاب به دانشجویان  گفت: از منطقه امن خود خارج شوید و از این فرصت های مطالعاتی بین المللی استفاده کنید، انواع چالش ها، موقعیت ها و شرایط جدید را تجربه کنید تا بتوانید در مسیر پیشرفت و ترقی قدم های موثری را بردارید.

در ادامه حنانه بلوکات دانشجوی منتخب برای شرکت در برنامه اراسموس ،گزارش اجمالی از سفر خود ارائه داد و با بیان اینکه یونان با عنوان مهد تمدن غرب شهرت دارد به  موقعیت جغرافیایی، آداب و رسوم، مذهب و زبان این کشور پرداخت.

بلوکات در ادامه ضمن اشاره به جایگاه رشته پرستاری و میزان بار علمی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در این کشور، درباره آزمون ورودی این رشته تحت عنوان pan Hellenic exames توضیحاتی را بیان کرد و به رشته غیر آزمونی آن که معادل با بهیاری در ایران است نیز اشاره کرد.

وی به شرح موضوعاتی چون کوریکلوم‌ و طرح درس های تئوری و بالینی دانشجویان در دانشگاه Hellenic و چگونگی فعالیت در بخش های مختلف بیمارستان Ahepa  از بیمارستان های تابع دانشگاه  و شرایط کار private duty nersing  ، ( PDN)پرداخت .

وی در ادامه به چالش ها و تجربیات خود در زمینه های علمی ، فرهنگی ، مالی و زندگی دانشجویی در این سفر نیز اشاره کرد .

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 250828
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *