• تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 12:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی سال 1403 در دانشکده پرستاری و مامایی د انشگاه علوم پزشکی تهران

اولین جلسه شورای فرهنگی در سال1403 در دانشکده پرستاری و مامایی د انشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اعضای شورا 11 اردیبهشت 1403 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی، ضمن تبریک روز معلم و مقام استاد بیان کرد:  به مناسبت هفته سلامت این معاونت با همکاری دانشجویان، برای ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان  چندین مسابقه ورزشی را برگزار کرد که در پایان به تیم برنده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد  و از مسئول تربیت بدنی دانشجویی نیز تقدیر شد. همچنین سلسه کارگاه های فوق برنامه مفید و کاربردی ویژه دانشجویان با تدریس دانشجویان پرستاری و مامایی، از بهمن 1402 تا کنون به طور منظم در ساعات فرهنگی، در حال برگزاری است که از مدرسین کارگاه های فوق برنامه با اهدا لوح وهدیه، تقدیر بعمل آمد. ب

دکتر حاجی بابایی به برگزاری جشن روز ماما در 17 اردیبهشت ماه با همکاری این معاونت و به همت گروه مامایی و شورای صنفی خبر داد و همچنین به برگزاری اردوی باغ گیاه شناسی دارویی ویژه دانشجویان دختر، مسابقات ورزشی ویژه دختران، جشن امضای کتاب شعر دانشجوی کارشناسی پرستاری از برنامه های دهه کرامت در بازه زمانی 21 تا 31 اردیبهشت اشاره کرد.

دکتر پاشایی پور معاون آموزشی دانشکده درخواست کرد: دانشجویانی که مدرس کارگاه های فوق برنامه و تربیت بدنی بوده اند چالش های کار خود را مکتوب به معاونت دانشجویی فرهنگی ارائه دهند تا نسل بعدی دانشجویان از این تجارب ارزنده استفاده کافی ببرند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور نرابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده ضمن تاکید بر رسانه ای شدن برگزاری جشنواره کودک سالم و نشر این خلاقیت و نوآوری از رسانه دانشگاه، به برنامه های دهه کرامت اشاره و بیان کرد: پیشنهاد می شود نمایشگاه تصویری از سوی دانشجویان با عنوان نگاه غرب به زنان و نگاه ویژه اسلام به زنان به مدت یک هفته در فضای دانشکده برپا شود.

سپس دکتر زارعی عضو هیئت علمی گروه مامایی و سلامت باروری در خصوص برگزاری جشنواره کودک سالم توسط گروه کودکان توضیحات مبسوطی را ارائه کرد و مقرر شد این نمایشگاه در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین دانشجویان در اردیبهشت ماه برگزار شود.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 265873
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی