بررسی چالشهای آموزشی و ارتقای فرآیندهای ارزیابی در جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران به بررسی چالش ها و ارایه راهکارهای آموزشی و بالینی پرداخته شد.
![](/thumbnail/550-h_100/uploads/315/2025/Feb/08/IMG_2695.jpg)
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای آموزشی دانشکده که به بررسی موضوعات کلیدی در حوزه آموزش اختصاص یافت،16 بهمن 1403 در سالن شورای یک برگزار شد.
یکی از محورهای مهم این جلسه، نحوه اجرای روزهای نخست کارورزی در اسکیللب بود که اعضای شورا با ارائه نظرات کارشناسی، ابعاد مختلف آن را مورد ارزیابی قرار دادند. همچنین، فرآیند برگزاری آزمونهای آسکی پایان دورهها بهعنوان یکی از موضوعات آموزشی، مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
در ادامه، موضوع تخلفات دانشجویان در عرصه و راهکارهای پیشگیری و برخورد با این موارد بررسی شد. همچنین، نحوه جذب و بهکارگیری همکاران CTA از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت.
در پایان، درخواستهای مرخصی تعدادی از دانشجویان مطرح و پس از بررسی، با برخی از آنها موافقت شد.
ارسال نظر