• تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 08:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور رئیس جدید دانشکده

دومین جلسه شورای فرهنگی در سال 1402، با حضور دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده، نماینده نهاد مقام معظم رهبری و تعدادی از اعضای شورا دوشنبه 12 تیر ماه 1402 در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ضمن تبریک به دکتر غیاثوندیان بعنوان رئیس جدید شورای فرهنگی دانشکده و قدردانی ازحمایت و همکاری دکتر نیکبخت نصرآبادی  رئیس پیشین این شورا ، به بیان دستور جلسه و برنامه های پیش رو از جمله برگزاری جشن عید غدیرخم پرداخت.
در ادامه دکتر غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه بیان کرد: امید است که با همیاری اعضای شورای فرهنگی، بتوان گام های موثری را در جهت ارتقا کیفی سطح فرهنگی دانشکده برداشت.
رئیس دانشکده از برگزاری جشن عید غدیر و تکریم اساتید و کارکنان سادات دانشکده استقبال کرد و همچنین متذکر شد بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت و دانشگاه، امیدواریم برنامه مدون رفتار و پوشش حرفه ای تدوین شده به صورت اثربخشی اجرایی شود.
وی تاکید داشت: دانشکده، خانواده دوم دانشجویان است و مسئولیت مراقبت از دانشجویان بعهده ماست و امیدواریم بتوانیم بنحو شایسته ای با این قشر جوان و آینده سازان کشورمان تعامل و در جهت رشد و بالندگی در عرصه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ... این عزیزان گام های موثری برداریم و با همیاری و همکاری اساتید، کارکنان و دانشجویان بتوانیم دانشکده را به فضایی کاملا آموزشی، حرفه ای و مراقبتی تبدیل کنیم.

 

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 237938
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *