تاکید بر شناخت نیازها و اقتضائات مخاطبان برای اثربخش بودن رویدادهای فرهنگی در هم اندیشی مدیران فرهنگی دانشگاه
جلسه هم اندیشی مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه با حضور معاون و مدیر دانشجویی فرهنگی دانشگاه و رابطین دانشکده ها و بیمارستان ها یکشنبه 11 دی ماه 1401به میربانی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.
برگزاری وبینار کنترل و پیشگیری عفونت در بخش مراقبت های ویژه
وبینار کنترل و پیشگیری عفونت در بخش مراقبت های ویژه پنج شنبه 8 دی ماه 1401 در سالن شورای یک دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد .
برگزاری جلسه مجمع خیرین دانشکده پرستاری و مامایی پیرامون نحوه استفاده از منابع خیرین برای توسعه آموزش و پژوهش دانشکده
جلسه خیرین دانشکده پرستاری و مامایی با حضور مشاور مدیر عامل بانک ملی و مدیر موسسه آتیه دوشنبه 5 دی ماه 1401 برگزار شد.
قدردانی از زحمات دکتر سریه پورتقی
انتصاب دکتر فرناز فرنام به سمت سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده
دکتر شهزاد پاشایی پور طی ابلاغی دکتر فرناز فرنام به سمت سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده منصوب کرد.
قدردانی از زحمات، تلاش و شایستگی های دکتر هومن شهسواری
انتصاب دکتر شهزاد پاشایی پور به سمت معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی
دکتر علیرضا نیکبخت نصر آبادی رئیس دانشکده طی ابلاغی دکتر شهزاد پاشایی پور را به سمت معاون آموزشی دانشکده منصوب کرد.
بزرگداشت هفته پژوهش در دانشکده پرستاری و مامایی و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشکده
بزرگداشت هفته پژوهش در دانشکده پرستاری و مامایی و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشکده با حضور رئیس مرکز استعدادهای درخشان برگزارشد.
کارگاه صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری
کارگاه صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری شنبه 26 آذر ماه 1401 ساعت 10-12 در سالن شورای یک دانشکده برگزار می شود.
برگزاری یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی
جلسه شورای آموزشی 22 آذرماه 1401 با حضور اعضای شورا در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.
برگزاری مسابقه ی Mini talk در دانشکده پرستاری و مامایی
درمسابقه ی Mini talk که به مناسبت هفته ی پژوهش و فناوری سال1401 در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد شرکت کنندگان آثار خود را ارائه دادند.
کسب مقام اولی مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشکده پرستاری ومامایی
دکتر نیکبخت نصرآبادی: رسالت پژوهشی دانشکده متمرکز بر تربیت پژوهشگر است.