انتصاب محمد جواد احمدی به عنوان معاون حسابداری و مسئول قراردادهای دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر شهرزاد غیاثوندیان طی ابلاغی محمد جواد احمدی را به سمت معاون حسابداری و مسئول قراردادهای دانشکده منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی متن ابلاغ به شرح زیر است:
جناب آقای محمد جواد احمدی
کارشناس محترم حسابداری دانشکده
با سلام واحترام
با توجه به سوابق ارزشمند و توانمندی های جنابعالی؛ به موجب این ابلاغ به عنوان معاون حسابداری و مسئول قراردادهای دانشکده منصوب می شوید. امید است درسایه توجهات حضرت حق و در چارچوب شرح وظایف ذیل درانجام امورمحوله بیش از پیش موفق و موید باشید.
- نظارت بر بررسی و کنترل ثبت اسناد و انجام عملیات حسابداری، تنظیم دفاتر و ارایه گزارشات مالی
- نظارت بر بررسی لیست حقوق و مزایای پرسنلی و ارایه گزارشات مالی
- نظارت و پیگیری و هماهنگی ثبت، حفظ و نگهداری حساب اموال دانشکده و نظارت بر کار امین اموال
- نظارت و پیگیری و هماهنگی ثبت، حفظ و نگهداری حساب انبار دانشکده و نظارت بر کار انبار دار دانشکده
- نظارت و پیگیری و هماهنگی امور بانکی و حساب دریافتها و پرداختها و نظارت بر کار دفترداران دانشکده
- ارائه گزارشات مستمر از میزان موجودی نقدی حسابهای بانکی به مسئولین مربوطه
- نظارت و پیگیری تأمین اعتبارات مصوب واحدها و تخصیص های دانشکده
- نظارت و پیگیری تنخواه گردان ماهیانه دانشکده
- بررسی و تایید اسناد، مدارک و گزارشات مالی و پیگیری انجام تعهدات دانشکده در چارچوب مقررات قبل از حسابرسی هفتگی و ماهیانه
- نظارت بر اسناد هزینه کارپردازی و ... بر اساس قانون آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- نظارت بر عملکرد کلیه کارکنان حوزه حسابداری و همکاری و هماهنگی لازم در جهت حل مشکلات موجود
- نظارت و کنترل بر تهیه صورتهای مالی در مقاطع ماهیانه و پایان سال مالی شامل (ترازنامه، درآمد و هزینه، گردش وجوه نقد، منابع و مصارف و ...)
- بررسی اسناد و مدارک مالی دریافتی و پرداختی و پیگیری انجام تعهدات مالی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه
- ارائه تحلیلهای کارشناسی در خصوص قرار دادها و مسائل حقوقی مربوط به آن با توجه به قراردادهای استاندارد دانشگاه و صرفه و صلاح دانشکده
- همکاری در سازماندهی قراردادها با استفاده از تجربیات کارشناسان سایر واحد های تابعه بخصوص حراست دانشگاه به منظور اطمینان از صلاحیت های قانونی طرفین قرارداد
- تهیه گزارشات تحلیلی به صورت ادواری (ماهیانه، فصلی و سالیانه)از وضعیت قراردادها دانشکده
- بررسی و اظهارنظر در تنظیم قراردادهای دانشکده جهت انعقاد با توجه به آخرین کارشناسی موارد قابل واگذاری به منظور افزایش درآمد
- انجام فرایند واگذاری و انعقاد قرارداد حداقل یک ماه قبل از پایان قرارداد قبلی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و اصل رقابتی بودن واگذاری
- انجام فرآیند واگذاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت و وارد نمودن قرارداد ها در سامانه مربوطه به صورت مستمر و روزانه
- هدایت اقدامات لازم به منظور حصول اطمینان از اجرای تعهدات موسسات و اشخاص طرف قرارداد در مهلت های تعیین شده و هماهنگی و هدایت ناظرین قراردادها و ارائه گزارش های مستمر به ریاست دانشکده و ارگانهای نظارتی
- شرکت در جلسات واگذاری و حل اختلاف با در نظر گرفتن و پایبندی به صرفه و صلاح دانشکده
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف فوق از سوی مقام مافوق
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی
ارسال به دوستان