چهارشنبه 27 تیر 1403
لوگو

دانشکده پرستاری و مامایی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعضاء هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

رییس دانشکده 
دکتر شهرزاد غیاثوندیان

 

 
معاون دانشجویی و فرهنگی
دکتر فاطمه حاجی بابایی
معاون آموزشی
دکتر شهزاد پاشایی پور
معاون پژوهشی
دکتر مهرناز گرانمایه
معاون بین الملل
دکتر آرپی مانوکیان
معاون اداری و مالی
دکتر شهرزاد غیاثوندیان
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 14:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 537
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 23 آبان 1402 با حضور جمعی از اعضای سابق و جدید شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در این جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی ضمن خیرمقدم خدمت اعضای جدید شورای فرهنگی، از اعضای سابق شورا که با حضور فعال خود درجلسات در جهت نیل به اهداف فرهنگی، دانشکده را یاری دادند تشکر کرد و با اهدای لوح یادبود از آنان قدردانی بعمل آمد.

سپس دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن خوشامدگویی به اعضای جدید و آرزوی توفیق خدمت در شورای وزین فرهنگی که بسترتصمیم سازی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی سازمان است بیان کرد: اعضای شورا بر اساس آیین نامه، متشکل از رئیس، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، معاونان آموزشی و دانشجویی فرهنگی، یک عضو فعال فرهنگی هیئت علمی و کارکنان،مسئول خیرین، رابط دانشجویان ایثارگر، مسئول اساتید همیار، دبیر هم اندیشی اساتید، مسئول بسیج اساتید  و نماینده تشکل های فعال دانشجویی دانشکده است.

در ادامه اعضا شورا پیرامون برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و اهمیت این روز مبارک بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد روز سه شنبه 30 آبان ماه 1402 جشن باشکوهی با حضور دانشجویان و اساتید در سالن استاد مداح برگزار می شود.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 251397
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی