اعضاء هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

رییس دانشکده 
دکتر شهرزاد غیاثوندیان

 

 
معاون دانشجویی و فرهنگی
دکتر فاطمه حاجی بابایی
معاون آموزشی
دکتر شهزاد پاشایی پور
معاون پژوهشی
دکتر مهرناز گرانمایه
معاون بین الملل
دکتر آرپی مانوکیان
معاون اداری و مالی
دکتر شهرزاد غیاثوندیان
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 12:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر بخشنده: ماموریت اصلی بسیج، تربیت، رشد و بالندگی نیروی انسانی است

دکتر محمد کاظم بخشنده مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با مسئولان و اعضای بسیج اساتید و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی بیان کرد: ماموریت اصلی بسیج تربیت، رشد و بالندگی نیروی انسانی است که بتواند به عنوان یک بازوی توانمند، قدرتمندانه عقب ماندگی‌ها و خلاهای جامعه را مرتفع سازد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی اولین نشست مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با مسئولان و اعضای بسیج  اساتید و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شورای یک برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده، ضمن ابراز خرسندی ازحضور مسئول جدید و تیم همراه  در دانشکده به تغییرات و بازبینی های انجام شده در تشکیلات بسیج دانشکده در دوره جدید پرداخت و به حضور چشمگیر و جهادی کارکنان و همکاران بسیجی دانشکده در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی اشاره و  بیان کرد که بسیج برای هدفمند حرکت کردن در این مسیر و اثر بخش بودن همه جانبه نیاز به یک برنامه مدون و عملیاتی دارد که بتواند با نگرشی آیندنگرانه گام های موثری را در راستای صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب بر دارد.

در ادامه دکتر محمد کاظم بخشنده مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ضمن قدردانی از حضور پررنگ دانشکده و پیش قدم بودن در برخی از فعالیت‌های فرهنگی، به جایگاه بسیج و رسالت آن در دانشگاه اشاره و بیان کرد:  ماموریت اصلی بسیج، تربیت، رشد و بالندگی نیروی انسانی است که بتواند به عنوان یک بازوی توانمند، قدرتمندانه عقب ماندگی‌ها و خلاهای جامعه را مرتفع سازد، تلاش برای رسیدن به این رسالت خطیر نیاز به یک نظم و برنامه‌ریزی مستمر و کار تشکیلاتی با بصیرت و هوشمندانه دارد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه بیان کرد: بسیجی باید با روحیه ای جهادی و دلسوزانه در مسیر رسالت خود حرکت کند تا بتواند تاثیرگذار باشد. هر فردی در هر سمت و جایگاهی با هر سلیقه و تفکر اعتقادی و سیاسی، زمانی که در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه است نمادی از یک بسیجی واقعی است.

دکتر بخشنده ضمن اشاره به تشکیل کارگروه تشکیلاتی بسیج ، شورای علمی پژوهشی و امداد و درمان در دانشگاه بیان کرد: بسیج باید با نگاه تحلیل و بررسی مشکلات و چالش‌های پژوهشی موجود در کشور  را رصد کند و بتواند دورنمایی از آن را برای محققین و اساتید دانشگاه ترسیم کند تا آنان بتوانند با تجربیات، خلاقیت‌ها و توانمندی‌های علمی در رفع مسائل و معضلات جامعه اهتمام ورزند.

دکتر بخشنده با اشاره به جریانات و وقایع اخیر دشمن در کشور ، بر فرمایشات مقام معظم رهبری در هر چه باشکوه تر برگزار شدن مناسبت‌های مذهبی پیش رو ،تاکید و بیان کرد: بسیج باید در این امر بسیار با تدبیر و هماهنگ عمل کند تا با حضور پررنگ خود بتواند نقشه های شوم دشمن را خنثی کند .

در این جلسه ضمن معرفی اعضای بسیج دانشکده، فعالیت های یکساله اخیر بسیج دانشکده برای حضار نیز تشریح شد.  

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 263856
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی