• تاریخ انتشار : 1399/05/01 - 09:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نهمین جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

نهمین جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی سه شنبه 31 تیرماه در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

در ابتدای جلسه موارد پیش از دستور معاونت ها مطرح و  رئیس دانشکده با اشاره به چالش های موجود و مشکل تردد دانشجویان دانشکده به مرکز طبی کودکان به بررسی گزارش مذاکرات انجام شده  معاونت های اداری مالی و دانشجویی فرهنگی در این خصوص پرداخته و راهکارهای لازم را پیشنهاد کرد.
گزارش برنامه عملیاتی معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت اداری و مالی دانشکده نیز در این جلسه تحت عناوین برنامه های 2 سال گذشته، بازنگری مجدد برنامه های 2 سال آینده و مشخص کردن منابع مالی و چالش ها ارائه و تغییرات مورد نظر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنبن هیات رییسه ضمن تشکر از همراهی و خدمات شایان دکتر واثق رحیم پرور و تبریک به مناسبت آغاز بازنشستگی وی، از پشتکاردر انجام مسئولیت، توانمندی، نظم و دقت در امور محوّله¬ی ایشان در طول مدت مسولیت تقدیر و تشکر نموده و به بیان برخی از دستاوردهای مهم ایشان در دوران خدمت در معاونت پژوهشی دانشکده پرداخت و هدیه ای به رسم یادبود از طرف هیات رئیسه دانشکده تقدیم ایشان کرد.
رییس دانشکده خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط موجود و الزام اجرای مصوّبات ستاد مقابله با کرونا در حال حاضر امکان برگزاری مراسم تجلیل از خدمات همکاران بازنشسته بطور فراگیر و شایسته فراهم نیست و به محض عادی شدن شرایط، وظیفه خود می دانیم با برگزاری مراسم شایسته از سی سال خدمات ارزشمند اساتید بازنشسته تقدیر نمائیم.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 256506
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی