• تاریخ انتشار : 1399/05/05 - 14:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

تحویل دفتر معاونت پژوهشی دانشکده به دکتر مهرناز گرانمایه

دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی به همراه اعضای هیات رئیسه با حضور در دفتر معاونت پژوهشی از زحمات دکتر واثق تقدیر و معاونت را به دکتر مهرناز گرانمایه تحویل داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده با حضور در دفتر معاونت پژوهشی دانشکده گفت: دکتر واثق یکی از بهترین معاونین من بودند. ایشان در آخرین روز معاونتش جلسه شورای پژوهشی و ارتباط با صنعت را برگزار کردند. خانم دکتر الان مسئولیتی ندارند ولی در جلسه هیات رئیسه اعلام کردند که تا دهم مرداد ماه گزارشات را ارسال می کنند. ایشان در آخرین لحظات گزارش معاونت را تنظیم و ارسال کردند تا در سایت دانشکده قرار داده شود. 
دکتر نیکبخت با نقل قول از رئیس دانشگاه گفت: آقای دکتر کریمی همیشه می گویند "آدم ها را باید موقع رفتن شناخت" خیلی حرف و پیام در این جمله هست. ما آدم ها وقتی میاییم حرف های خوبی می زنیم اما وقت رفتن طور دیگری عمل می کنیم. این نشان می دهد که موقع رفتن زحمات چندساله خود را به دست خودمان هدر ندهیم. 
وی از اختصاص یک اتاق برای حضور اساتید بازنشسته در دانشکده خبر داد و از دکتر واثق خواست تا بعد از بازنشستگی نیز در دانشکده حضور داشته باشند و ارتباط خود را به دانشکده همچنان حفظ نمایند.
دکتر نیکبخت اظهار داشت: انتخاب دکتر مهرناز گرانمایه با مشورت خود خانم دکتر واثق بود؛ معیارهایی بالا و پایین شد و با توجه به شخصیت فردی و علمی خانم دکتر گرانمایه و سابقه ای که ایشان در معاونت پژوهشی داشتند؛ انتخاب شدند. ایشان از ابتدا با هیات رئیسه همراه بودند چه در زمانیکه مسئولیتی به عهده داشتند و چه زمانی که نبودند. ایشان برای کمک به دانشکده همواره در هیات رئیسه حضور داشتند. اینکه خود ایشان هم فعالانه در انتخاب جانشین خود مشارکت داشته اند نشان از تعهد بالای ایشان به سازمان دارد. 
وی افزود: معاونت پژوهشی حرکت رو به جلو و پویایی داشت و ارتباط با صنعت را شروع و مسیر را هموار کرد. من حس خوبی داشتم از حضور دکتر واثق در اینجا و الان هم حس خوبی نسبت به این تغییر و تحول دارم. محیط معاونت پژوهشی محیط آرامی است و فضای بسیار خوب ونیروهای آماده به خدمتی دارد. کتابخانه ما حرکت و فعالیت خوبی داشته و توانسته است بودجه خوبی را جذب و کتاب های خوبی را خریداری کند و امسال هم درخشیدند.
رئیس دانشکده همچنین خطاب به دکتر مهرناز گرانمایه ضمن تبریک انتصابش به معاونت پژوهشی دانشکده خواستار انجام تحلیل جامع از فعالیت های معاونت و برنامه ریزی جامع برای شروعی عالی داشت.
دکتر فاطمه واثق رحیم پرور نیز همکاری اش با هیات رئیسه را همکاری رضایت بخش عنوان کرد و گفت: من از روند مدیریتی دانشکده بسیار راضی بودم؛ جو هیات رئیسه جو خوب و دوستانه ای بود. مدیریت ریاست دانشکده نیز با دوستی و رضایت همراه بود و سعی می شد تا رضایت افراد نیز جلب شود.
وی با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر گرانمایه به معاونت پژوهشی، برای انجام کمک اعلام آمادگی کرد و گفت: در معاونت پژوهشی بحث مگاپروژه ها و جذب گرنت های تحقیقاتی باید دنبال شود که الان نیز آماده سازی اعضای هیات علمی انجام شده است و عملیاتی شدن آن کمی کار دارد.
دکتر مهرناز گرانمایه، معاون پژوهشی دانشکده نیز اظهار داشت: تلاش می کنم در هر مسئولیتی که به من سپرده می شود تمام سعی وتلاشم را به کار ببرم و باقی اش را به خداوند می سپارم که هم او راضی باشد و هم اثار و برکات داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه ای که در معاونت پژوهشی داشته ام؛ می دانم که کارهای زیادی در معاونت خانم دکتر واثق انجام شده است که برای هر کدام زحمات زیادی کشیده شده است.
دکتر گرانمایه ابراز امیدواری کرد که با کمک اعضای هیات علمی و هیات رئیسه بتواند دانشکده را در حوزه پژوهش ارتقا دهد.
معاون پژوهشی افزود: غنای بیشتر پژوهش ها از نظر متد و نتایج مورد نظر است. در جا زدن یعنی عقب رفتن؛ و بدون شک پیشبرد اهداف و برداشتن گام های بزرگ نیازمند حمایت های دانشکده و دانشگاه هم هست.
دکتر خاطره سیلانی، معاون بین الملل دانشکده نیز ضمن تبریک به دکتر واثق برای نائل شدن به مقام بازنشستگی از تلاش های مجدانه وی در حوزه پژوهشی تقدیر و تشکر و برای دکتر گرانمایه آرزوی موفقیت کرد. 
دکتر حسن برکتی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده نیز بر حفظ سرمایه های اجتماعی، بر لزوم حفظ و استمرار ارتباط اساتید بازنشسته با مجموعه دانشکده و دانشگاه تاکید کرد.
محبوبه روضه، رئیس کتابخانه نیز از طرف مجموعه همکارانش از دکتر واثق قدردانی کرد و انتصاب دکتر گرانمایه را تبریک گفت.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 256379
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی