• تاریخ انتشار : 1399/02/10 - 09:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه شورای پژوهشی دانشکده در سال 1399

اولین جلسه شورای پژوهشی دانشکده روز سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 باحضور تمامی اعضا، به طور مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر فاطمه واثق رحیم پرور، معاون پژوهشی دانشکده حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از خداوند بزرگ رهایی هرچه زودتر جامعه بشری از کرونا ویروس، را به میمنت این ماه عزیز طلب کرد.
وی گفت: این بیماری نوپدید فوایدی هم داشته که یکی از آنها استفاده بیشتر از امکانات مجازی است که برگزاری آنلاین جلسات شورای پژوهشی گروه های آموزشی و دانشکده از آن جمله است.
دکتر واثق رحیم پرورضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد حوزه معاونت پژوهشی در اپیدمی کرونا ویروس، توجه به نامه های ارجاعی معاونت پژوهشی از طریق اتوماسیون را تاکید کرد.
اعطای گرنت به طرح بین الملل در خصوص کووید 19 به پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که بتوانند یک پروپوزال مشترک با مشارکت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه های برتر دنیا تنظیم کنند، معرفی مجلاتی که فراخوان مقاله مرتبط با کرونا ویروس داشته اند، معرفی جلسات ویدئو کنفرانس، اشتراک گذاری نتایج تحقیقات علمی و گزارشات در خصوص کووید 19 از جمله این نامه ها بودند.
همچنین در این جلسه در مورد تفویض اختیار تصویب و عقد قرارداد طرح های تحقیقاتی توسط دانشکده در سال جاری و عقد قرارداد پایان نامه های بین الملل بحث و تبادل نظر شد.
همچنین تاکید شد که شورای پژوهشی دانشکده لازم است تخصیص بودجه به طرح های پژوهشی را مدیریت نماید تا بودجه به طور عادلانه به طرح ها تعلق بگیرد.
در این جلسه همچنین مصوب شد که برای بودجه بندی طرح های تحقیقاتی با توجه به شرایط خاص دانشکده، پروتوکلی توسط شورای پژوهشی دانشکده تنظیم شود و در ادامه دو طرح مستقل و دو طرح پایان نامه ای مورد بررسی قرارگرفت.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 256600
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی