• تاریخ انتشار : 1399/02/10 - 09:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر مریم دامغانیان به عنوان نماینده رئیس دانشکده در شورای پژوهشی دانشکده/ قدردانی رئیس دانشکده از دکتر مرضیه حسن پور

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده در ابلاغی دکتر مریم دامغانیان را به عنوان نماینده رئیس دانشکده در شورای پژوهشی منصوب و در نامه ای از زحمات دکتر مرضیه حسن پور قدردانی کرد.

متن ابلاغ به شرح زیر است:


سرکار خانم دکتر مریم دامغانیان
استادیار محترم دانشکده



با سلام و احترام،
  با عنایت به تعهد، تجربه و دانش سرکارعالی و به استناد آیین نامه شوراهای پژوهشی و طرحهای تحقیقاتی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، به این وسیله به مدت دو سال به عنوان نماینده ریاست در شورای پژوهشی دانشکده منصوب می شوید.  توفیق روز افزون شما را در بسترسازی مناسب و سیاستگذاری جهت ارتقای پژوهش، هدایت و تسهیل روند پژوهش در راستای اولویت های پژوهشی و انجام پژوهش های مورد نیاز نظام سلامت و نیز ارتقای جایگاه پژوهشی دانشکده و دانشگاه در رتبه بندی کشوری و بین المللی از درگاه ایزد منان خواستار است.

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی 
رئیس دانشکده



رئیس دانشکده همچنین در نامه ای از زحمات دکتر مرضیه حسن پور تقدیر کرد. متن نامه به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر حسن پور
دانشیار محترم دانشکده

با سلام و احترام
با توجه به اتمام مدت انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده رئیس دانشکده در شورای ‌پژوهشی دانشکده؛ و عدم تمایل شخصی برای تداوم عضویت در آن شورا و درخواست مکرر سرکار عالی برای تعیین جایگزین، بدینوسیله از زحمات و مساعی ارزشمند شما در طول عضویت در شورای پژوهشی دانشکده قدردانی می نمایم. امیداست دانشکده همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما در عرصه های علمی و تحقیقاتی بهره مند باشد. از خداوند سبحان توفیق روز افزون شما را خواستارم.

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی
رئیس دانشکده

  • گروه خبری : آموزش مامایی و سلامت باروری,معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 256597
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی