• تاریخ انتشار : 1401/06/30 - 13:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب در جلسه شورای فرهنگی دانشکده

طرح مباحث مربوط به برنامه های اجرایی برای دانشجویان نو ورد در بازگشایی دانشگاه ، گرامیداشت هفته دفاع مقدس

جلسه شورای فرهنگی دانشکده با حضور رئیس و معاونین دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و جمعی از اساتید و دانشجویان عضو شورا برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی این جلسه که 29 شهریور ماه 1401 برگزار شد، دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، ضمن خیر مقدم به حاضرین، با بیان دستور جلسه در 3 محور و با موضوعات  برنامه معارفه دانشجویان جدیدالورود سال 1401 دانشکده ، نحوه تقدیر از برگزیدگان جشنواره پوشش حرفه ای در فرهنگ سلامت و برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، جلسه را آغاز کرد.
سپس دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی درباره جزئیات برنامه اردوی متمرکز دانشگاه برای دانشجویان نورود توضیحاتی را ارائه داد و بر آن تاکید داشت که با همکاری، تعامل و یکپارچگی تمام واحدهای دانشکده این مراسم به گونه ای اثرگذار برگزار شود که دانشجویان بتوانند با ظرفیت و فرصت های غنی دانشکده آشنا شده و برای شکوفا کردن توانمندی های علمی خود تلاش کنند تا در حوزه های پژوهشی، آموزشی، حرفه ای و اخلاقی جزء دانشجویان پیشتاز در دانشگاه و جامعه باشند.
دکتر حاجی بابایی برنامه اردویی دانشگاه را در قالب 4 محور بیان کرد که بخش آموزش آن را دانشکده ها بصورت مجزا بر عهده خواهند گرفت ، بحث انضباطی و غربالگری شامل سلامتی، مشاوره و سبک زندگی توسط دانشگاه بصورت مشترک اجرا می شود.
دکتر شهسواری معاون آموزشی دانشکده تاکید داشت:  برنامه های اردو باید انگیزشی و برای جلوگیری از تکرار و خستگی دانشجویان بصورت مشخص و مدون باشد ..
حجت الاسلام مططفی شیرعلی پور رابط نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده بیان داشت بهتر است در این برنامه ذهن نو دانشجویان را با برنامه های سنگین و فشرده خسته نکنیم و فقط موارد ضروری و مهم را به آنها آموزش داده شود و بقیه موارد را در طول تحصیل و در مناسبت های مختلف آموزش دهیم.
دکتر شهرزاد غیاثوندیان معاون اداری مالی دانشکده نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در شورای فرهنگی بیان داشت شایسته است که همه اقشار دانشجویان اعم از شاهد و ایثار گر و شهریه پرداز و...با سایر دانشجویان در یک زمان و مکان و یک برنامه مدون به اردو برده شوند و تفکیکی نباشد و باید برنامه های حمایتی را برای دانشجویان در طول 4 ساله تحصیل تقویت کنیم. وبا همکاری اعضای دانشکده، فضای دانشکده را برای آنان محیط جذابی کنیم.
دکتر راضیه معصومی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، جشنواره پوشش حرفه ای در فرهنگ سلامت را یک طرح نو در سطح دانشگاه برشمرد و پیشنهاد کرد این ترکیب حجاب و عفاف و پوشش حرفه ای بسیار ارزشمند است و باید در سطح دانشگاه اطلاع رسانی و برای کمیته عفاف و حجاب دانشگاه صورتجلسه شود.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 249929
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *